شرایط متفاوت تیم‌های مازندرانی لیگ برتر والیبال در آغاز دور برگشت

ساری – ایرنا – دو تیم مازندرانی حاضر در لیگ برتر والیبال کشور از فردا یکشنبه در حالی دور برگشت این مسابقات را آغاز می‌کنند که لبنیات هراز در بالای جدول شرایط مناسبی دارد و هورسان رامسر در پایین جدول باید برای فاصله گرفتن از قعر تلاش کند.

به گزارش ایرنا، دور برگشت سی‌وپنجمین دوره لیگ برتر والبیال کشور بعد از ظهر فردا با برگزاری هفت مسابقه هم‌زمان از ساعت ۱۶ در شهرهای مختلف آغاز می‌شود که در دو مسابقه نمایندگان مازندران باید به مصاف حریفان خود بروند.

هورسان رامسر که نیم‌فصل نخست را با قرار گرفتن در رتبه دوازدهم به پایان رساند در خانه به مصاف شهرداری ورامین می‌رود که با یک برد بیشتر از رامسری‌ها در رتبه دهم جدول قرار دارد ؛ دیداری که با توجه به فاصله اندک دو تیم در جدول بویژه برای هورسانی‌ها اهمیت زیادی دارد تا هم جمع امتیازات خود را افزایش دهند و هم به واسطه برابر شدن تعداد بردها با شهرداری ورامین، فاصله‌شان با همسایه‌های بالایی بیشتر نشود.

دیدار رفت دو تیم در هفته نخست رقابت‌ها در حالی که هورسان در آستانه برد قرار گرفته بود و ۲ – ۱ از حریف پیش افتاده بود، با برد ۳ – ۲ شهرداری ورامین پایان یافت. حالا شاگردان مسعود آرمات فرصت دارند علاوه بر آغاز نیم‌فصل دوم با یک برد خانگی، شکست ابتدای فصل مقابل شهرداری ورامین را نیز جبران کنند.

هورسان رامسر در پنج هفته ابتدایی نیم‌فصل نخست عملکرد رضایت‌بخشی نداشت و نتوانست به برد دست پیدا کند ، اما پس از هفته پنجم با تغییر سرمربی و روی کار آمدن مسعود آرمات شرایط تیم در امتیازگیری بهتر شد و در هشت مسابقه با سرمربیگری آرمات به چهار برد دست یافت.

با این حال تیم رامسری لیگ برتر والیبال که دومین فصل حضور در این لیگ را تجربه می‌کند، یکی از سه تیم ضعیف جدول است که از ۱۳ مسابقه ۱۴ امتیاز کسب کرد. هورسان طی ۱۳ مسابقه نیم‌فصل نخست ۵۱ دست با حریفان مسابقه داد که در ۱۹ دست پیروز شد و ۳۲ دست را هم واگذار کرد. این تیم در مجموع طی مسابقات نیم‌فصل نخست ۱۰۶۷ پوئن کسب کرد و ۱۱۵۵پوئن نیز به حریفان داد.

در کارنامه نیم‌فصل نخست هورسان پنج شکست ۳ – ۰، یک شکست ۳ – ۱ و سه شکست ۳ – ۲ ثبت شده است و از چهار برد این تیم نیز سه برد با نتیجه ۳ – ۱ و یک برد با نتیجه ۳ – ۲ رقم خورد.

اعداد و ارقام و عملکرد هورسان در نیم‌فصل نخست نشان می‌دهد که در صورت استمرار این وضعیت در نیم‌فصل دوم می‌تواند از میانه‌های این نیم‌فصل به یکی از گزینه‌های سقوط تبدیل شود.

شرایط متفاوت تیم‌های مازندرانی لیگ برتر والیبال در آغاز دور برگشت

لبنیات هراز آمل؛ مدعی حضور در نیمه‌نهایی

لبنیات هراز آمل دیگر تیم مازندرانی لیگ برتر والیبال که با سرمربیگری بهروز عطایی در لیگ حضور دارد نیز فردا نیم‌فصل دوم را در گرگان و مقابل تیم تازه‌وارد پاس آغاز می‌کند. هرازی‌ها که با هشت برد تیم چهارم جدول هستند فردا باید به مصاف تیمی بروند که  در نخستین تجربه لیگ برتری‌اش عملکرد تقریبا قابل دفاعی داشت و در پایان نیم‌فصل نخست با ۶ برد از ۱۳ مسابقه در رتبه هفتم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر ایستاد.

شاگردان بهروز عطایی در دیدار رفت که به میزبانی آملی‌ها برگزار شد موفق شدند به سختی و در رقابتی نزدیک با نتیجه ۳ – ۲ حریف گرگانی خود را شکست دهند. آن‌ها فردا در گرگان به دنبال تکرار برد و کسب نهمین پیروزی هستند تا موقعیت خود را در جدول تثبیت کنند.

لبنیات هراز آمل در نیم‌فصل نخست از ۱۳ بازی هشت برد و ۲۳ امتیاز کسب کرد. این تیم در نیم‌فصل نخست ۵۱ دست مقابل حریفان بازی کرد که در ۲۹ دست پیروز شد و ۲۲ دست نیز با شکست هراز همراه بود. برای این تیم در نیم‌فصل نخست ۱۱۸۲ پوئن ثبت شد و حریفان هراز نیز ۱۱۲۴ پوئن مقابل این تیم دریافت کردند.

شاگردان عطایی در نیم‌فصل سه برد ۳ – ۰، سه برد ۳ – ۱، دو برد ۳ – ۲، یک شکست ۳ – ۲، سه شکست ۳ – ۱ و یک شکست ۳ – ۰ در کارنامه این تیم ثبت کردند.

مازندران، تهران، گلستان، آذربایجان غربی و کرمان استان‌هایی هستند که در سی‌وپنجمین دوره لیگ برتر والیبال کشور دو تیم دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha