امام جمعه مهدیشهر: شهید سلیمانی بزرگترین ژنرال قرن ۲۱ بود

سمنان-ایرنا- امام جمعه مهدیشهر گفت: ویژگی های شخصیتی و شجاعت شهید سلیمانی در میدان مبارزه، وی را به بزرگترین ژنرال قرن ۲۱ تبدیل کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدیشهر در حسینیه المهدی این شهر، افزود: شهید سلیمانی با حضور شجاعانه خود در جبهه‌ مقاومت، جنگ ۳۳ روزه لبنان و عملیات نجات سوریه و عراق از داعش، به یک شخصیت والا برای جهان اسلام تبدیل شد.

وی به بیانات مقام معظم رهبری که فرمود قاسم سلیمانی فرد نیست و یک مکتب است، اشاره کرد و گفت: رفتار، فکر، اندیشه و عمل، اخلاص، ایمان و باور قوی شهید سلیمانی می‌تواند الگویی برای همگان باشد.

بارانی اظهار داشت: تنها زندگی این سردار شهید، درس آموز نیست بلکه وصیت و مناجات وی نیز سراسر نیاز و فریاد بر درگاه خداوند است که می‌تواند درس آموز باشد. 

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی در وصیت نامه خود جریان توحید را به ولایت مرتبط می‌کند و این تبعیت از ولایت‌فقیه را در سه رکن اساسی نشان می‌دهد که شامل ارتباط با ولی فقیه، ارتباط با مردم و جهاد و درگیری با دشمن بود. 

امام جمعه مهدیشهر گفت: شجاعت در میدان رزم هشت سال دفاع مقدس، مقابله با اشرار مسلح در کشور و جنگ در جبهه‌ مقاومت و حضور در کنار سیل زدگان، از وی شخصیتی عرفانی با نیت خالص ساخته بود که به قهرمان و الگوی بسیاری از آزادی‌خواهان جهان تبدیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha