۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۲
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84551277
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حاشیه دریاچه سد مهاباد از زباله پاک‌سازی شد

۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۲
کد خبر: 84551277
حاشیه دریاچه سد مهاباد از زباله پاک‌سازی شد

مهاباد- ایرنا- کارکنان بسیج ادارات، عوامل شهرداری و دوستداران محیط‌زیست مهاباد از صبح امروز دوشنبه با حضور در حاشیه سد این شهر آن را از وجود زباله و پسماندهای بجای مانده پاک‌سازی کردند.

سرپرست شهرداری مهاباد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در یک اقدام جهادی پایگاه بسیج شهید چمران شهرداری به همراه واحد خدمات شهری و همکاری تعدادی از شهروندان و دوستداران محیط‌زیست مراحل پاکسازی سد مهاباد از مسیر "تاقه دار" به طرف جزیره گردشگری را انجام دادند.

عزیز عزیزنژاد با بیان اینکه در پایان این پاکسازی بیش از یک خودرو سایپا زباله جمع آوری شد، ادامه داد: این سومین مرحله از پاکسازی اطراف سد مهاباد بود که با هدف حفظ محیط زیست و با همکاری و همت نهادهای مردمی و عوامل شهرداری انجام شد.

وی جلب مشارکت‌های مردمی برای پاکیزه نگاه داشتن محیط‌ زیست و ترویج فرهنگ عمومی حفاظت از طبیعت را از مهم‌ترین اهداف این برنامه دانست و اظهار داشت: مسیر حاشیه سد مهاباد به عنوان یک منطقه تفریحی و گردشگری در طول سال پذیرای تعداد زیادی از شهروندان و مسافران است و حفظ زیبایی و تمیزی آن همواره مورد توجه نهادهای دولتی و مردمی است.

دریاچه سد مهاباد از مهمترین مکان‌های گردشگری این شهرستان است که در فاصله یک کیلومتری این شهر واقع شده و همه‌روزه و به ویژه در روزهای تعطیل پذیرای شمار زیادی از شهروندان و گردشگران است. 

به گزارش ایرنا، امسال ۹۰ برنامه شاخص بصیرتی، فرهنگی، هنری و ورزشی به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در مهاباد برگزار می‌شود.

هفته بسیج امسال ( از ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه) در اقصی نقاط کشور با برگزاری آیین‌های ویژه‌ای که بیشتر در فضای مجازی است گرامی داشته می‌شود.

بسیج مستضعفان پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha