شهردار جدید مهاباد انتخاب شد

۲۶ آبان ۱۴۰۰، ۸:۳۲
کد خبر: 84543738
شهردار جدید مهاباد انتخاب شد

مهاباد- ایرنا- سخنگوی شورای اسلامی شهر مهاباد گفت: "بابک رستم پور" برای تصدی پست شهردار این شهر از سوی اعضای این شورا انتخاب و معرفی شده است.

چیا آذربار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: "بابک رستم پور" متولد سال ۱۳۵۴ مهاباد دارای مدرک مهندسی عمران از دانشگاه امیرکبیر بوده و تصدی پست شهردار در بانه و بوکان را در کارنامه کاری خود دارد.

وی اضافه کرد: قبل از این صلاحیت "کمال خرم دل" به علت نبود سابقه مدیریتی کافی به مدت پنج سال کامل از سوی استانداری آذربایجان غربی تایید نشده بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مهاباد افزود: انتخاب بابک رستم پور به عنوان شهردار جدید مهاباد از سوی شورای شهر در قالب نامه ای به استانداری آذربایجان غربی اعلام شده است که در صورت تایید رسما به عنوان شهردار معرفی خواهد شد.

آذربار ادامه داد: اعضای شورا این شهر تا زمان تایید حکم شهردار جدید، "عزیز عزیزنژاد" را برای سرپرستی شهرداری مهاباد دوباره انتخاب کردند.

به گزارش ایرنا، سال گذشته در پی انحلال شورای شهر مهاباد در پی دستگیری ۶ عضو این شورا، استاندار وقت آذربایجان غربی مدیریت شورای شهر را عهده دار شد و در دی ماه سال قبل "جمیل قادری" با حکم وی به عنوان شهردار شهر مهاباد منصوب شد.

پیش از او "کامران فاتح" به عنوان آخرین شهردار مهاباد در دوم شهریور ماه سال ۱۳۹۸، به عنوان چهل و سومین شهردار مهاباد منصوب شده بود.

شهر ۱۷۰ نفری مهاباد دارای ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربع مساحت بوده و از سال ۱۳۰۶ بلدیه یا شهرداری در آن راه اندازی شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha