بودجه شهرداری مهاباد ۲.۵ برابر شد

۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۱۸
کد خبر: 84690258
بودجه شهرداری مهاباد ۲.۵ برابر شد

مهاباد- ایرنا- شهردار مهاباد گفت: بودجه شهرداری این شهر برای سال آینده با افزایش ۲.۵ برابری ۲ هزار میلیارد ریال مصوب شد.

بابک رستم پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به نیاز شهر به ایجاد تحول در بخش عمران، با نظر مساعد اعضای شورای شهر، بودجه شهرداری مهاباد از ۸۰ میلیارد تومان در سال جاری به ۲۰۰ میلیارد تومان در سال جدید افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: اگرچه با این میزان اعتبار نیز آنگونه که لازم است نمی‌توان پروژه‌های بزرگ و فاخری انجام داد، اما به نسبت رضایت بخش است و می‌توان پروژه های نیمه تمام شهر از جمله کمربندی "داشامجید" و چند پروژه جدید را تکمیل و به بهره‌برداری رساند.

شهردار مهاباد ادامه داد: برای سال جدید ۴۳ درصد بودجه برای هزینه‌های جاری و ۵۶ درصد برای پروژه های عمرانی در نظر گرفته شده است که افزایش حقوق در سال جدید نیز لحاظ شده است.

رستم پور با اشاره به اینکه بودجه سال گذشته ۸۰ میلیارد تومان بود، افزود: حدود ۱۰۰ درصد بودجه پیش‌بینی در سال گذشته در قالب سه سرفصل خدمات شهری، خدمات اداری و عمران شهری محقق شده است.

به گزارش ایرنا، شهر ۱۷۰ هزار نفری مهاباد دارای ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربع مساحت بوده و از سال ۱۳۰۶ بلدیه یا شهرداری در آن راه اندازی شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha