اقناع‌سازی برای تزریق واکسن در اولویت تولیدات رسانه‌ای قرار گیرد

شهرکرد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اقناع‌سازی و ترغیب افراد برای دریافت واکسن کرونا در کنار توصیه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اولویت تولیدات رسانه‌ای استان قرار گیرد.

جعفر مردانی روز چهارشنبه در ستاد عملیاتی مقابله با ویروس کرونا این استان افزود: در بین اقشار مختلف استان از جمله اصناف و معلمان هنوز افرادی هستند که تاکنون اقدام به دریافت واکسن کرونا نکرده‌اند از همین رو می‌طلبد با فرهنگ‌سازی و ترغیب افراد به دریافت واکسن، سطح ایمنی را در استان ارتقا داد.

وی ادامه داد: به هر میزان افراد بیشتری در واکسن بزنند به همان میزان ایمنی در سطح جامعه بیشتر می‌شود از همین رو حساس‌سازی و ترغیب افراد به انجام این مهم ضروری است و رسانه‌ها بیش از پیش به این موضوع بپردازند.

مردانی نسبت به عادی انگاری رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان ابراز نگرانی کرد و گفت: این موج تهدید جدی برای آغاز موج ششم کروناست چراکه در برخی استانهای کشور گزارشی‌هایی مبنی بر ورود به موج جدید اعلام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه محدودیت‌های هوشمند در استان همچون گذشته اجرا می‌شود، اظهار داشت: دستگاه‌های متولی در این خصوص نظارت و ارزیابی لازم را داشته باشند.

مردانی خاطر نشان کرد: فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها نیز از اول آذر آغاز می‌شود و می‌طلبد در خصوص نحوه بازگشایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت دقیق انجام گیرد.

وی افزود: با نصب نرم‌افزار ماسک می‌توان به راحتی کارمندان و کارکنانی و سایر افرادی که تاکنون اقدام به دریافت واکسن کرونا نکرده‌اند را شناسایی و از ورود آنها به مدارس و ادارات جلوگیری کرد.

به گزارش ایرنا، تاکنون ۸۱ درصد جمعیت چهارمحال و بختیاری دُز نخست و ۶۱ درصد دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha