استاندار:صنایع دیجیتال در ادبیات سیستان و بلوچستان باید نهادینه ‌شود

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: صنایع دیجیتال به عنوان یک صنعت دانش محور و منبع کسب درآمد باید در ادبیات استان نهادینه شود.

به گزارش شامگاه جمعه ایرنا از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در نشست با مدیران شرکت دانش‌بنیان صنایع دیجیتال رایان با بیان اینکه صنایع دیجیتال بی‌نیاز از زیرساخت‌های محیطی و فیزیکی و یک صنعت دانش‌محور و منبع کسب درآمد بوده  اظهارداشت:معرفی الگوهای موفق صنعت دیجیتال در سیستان و بلوچستان ضروری است.
وی افزود: از آنجایی‌که نقطه قوت این صنعت اشتغال‌زایی قابل توجه برای جوانان است و این موضوع به خوبی برای جامعه و جوانان معرفی نشده باید با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و راه‌اندازی میزهای مختلف، معرفی و شناسانده شود.

استاندار سیستان و بلوچستان از تشکیل نشست تخصصی بررسی موانع و حمایت از صنایع دیجیتال در استان طی روزهای آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: این امکان وجود دارد که از طریق هماهنگی با کمیته امداد حضرت امام(ره) و بانک‌های استان، تسهیلات اشتغال‌زایی مورد نیاز صنایع دیجیتال به متقاضیان پرداخت شود.

۲ نفر از مدیران شرکت دانش بنیان رایان هم در ابتدای این دیدار به معرفی این شتاب دهنده فعال در حوزه صنایع دیجیتال پرداختند و از مطالعه و تدوین سند توانمندی‌های مناطق شمال، مرکز و جنوب استان در حوزه ایجاد مشاغل شناسنامه دار برپایه صنایع دیجیتال خبر دادند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha