وزیر دادگستری از طرح ارتقای تصفیه‌خانه گرمسار بازدید کرد

سمنان - ایرنا - امین‌حسین رحیمی وزیر دادگستری در جریان نهمین سفر استانی رئیس جمهوری به استان سمنان از طرح ارتقای ظرفیت تصفیه‌خانه گرمسار بازدید کرد.

هدف از ارتقای ظرفیت تصفیه خانه آب گرمسار افزایش ظرفیت این تصفیه خانه از ٣٢٠ به ۵٢٠ لیتر بر ثانیه و تامین بهتر آب شرب شهرستان‌های گرمسار و آرادان است.

برای ارتقای ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب گرمسار ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

اجرای این طرح از سال ۱۳۹۸ آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود مرحله اول آن تا پایان امسال و مرحله دوم و نهایی آن نیز تا سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وزیر دادگستری از طرح ارتقای تصفیه‌خانه گرمسار بازدید کرد

وزیر دادگستری امروز پنجشنبه در بدو ورود به ایوانکی در شهرستان گرمسار، ابتدا مورد استقبال مسئولان و شماری از مردم قرار گرفت و سپس در نخستین برنامه خود با حضور در گلزار شهدای این شهرستان، با قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

بازدید از طرح راهسازی گرمسار به فیروزکوه، تقاطع غیرهمسطح جنوبی آرادان، مجتمع گاوداری ۶ هزار راسی شستا در آرادان، شرکت در جلسه شورای اداری گرمسار و دیدار با شماری از مردم این شهرستان، از دیگر برنامه های سفر یکروزه وزیر دادگستری در جریان نهمین سفر استانی دولت سیزدهم به سمنان است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رئیس جمهوری صبح روز پنجشنبه سیزدهم آبان ماه از فروردگاه سمنان وارد استان شد و جمعی از اعضای کابینه، وی را در این سفر همراهی می‌کنند . 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha