بیش از هشت هزار مشترک جدید به شبکه آب استان همدان اضافه شد

همدان- ایرنا- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از واگذاری هشت هزار و ۸۴۲ انشعاب جدید آب به مشترکان شهری و روستایی این استان، از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه امسال خبر داد.

«سید هادی حسینی بیدار» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت تعداد ۶ هزار و ۸۵۵ واحد انشعاب آب به مشترکان شهری و یک هزار و ۹۸۷ واحد انشعاب آب به مشترکان روستایی استان واگذار شده است.

وی اظهار داشت: از این تعداد سه هزار و ۷۲۲ انشعاب به مشترکان مستقر در شهر همدان واگذار شده است.

حسینی بیدار عنوان کرد: از مجموع انشعابات واگذار شده آب در هفت ماهه سال جاری، هفت هزار و ۲۴۲ انشعاب خانگی، ۹۵۷ انشعاب تجاری و ۳۱ انشعاب صنعتی، ۶ انشعاب ویژه اماکن آموزشی و مذهبی و تعدادی به سایر کاربری ها اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه میانگین مدت زمان فروش تا نصب حدود ۲۰ روز است، خاطرنشان کرد: میانگین مدت زمان نصب انشعاب تا نخستین قرائت نیز در سال جاری ۲۹ روز بوده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه توسعه شبکه فاضلاب از اولویت های کاری این شرکت است، تصریح کرد: در مجموع در بازه زمانی یاد شده پنج هزار و ۵۶۶ انشعاب فاضلاب به مشترکان شهری و روستایی استان واگذار شده که از این تعداد پنج هزارو ۲۵۶ انشعاب شهری است.

وی خدمات این شرکت را غیرحضوری دانست و تاکید کرد: مشترکان می‌توانند با مراجعه به سایت www.es.hww.ir پس از ثبت درخواست، اطلاعات مربوط به مالک را تکمیل و به دنبال بارگذاری مدارک مورد نیاز، بازبینی از سوی کارشناسان شرکت را درخواست کنند.

حسینی بیدار تصریح کرد: قبول درخواست برقراری انشعاب نیاز داشتن شرایط است و در صورت تایید قابلیت فروش و نصب از سوی کارشناس مربوطه و پس از واریز هزینه مورد نظر، امکان واگذاری فراهم می شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی و با وجود کم آبی، شرکت آب و فاضلاب هیچگونه مسئولیتی در رابطه با تامین آب به منظور ساخت و ساز بناهای ساختمانی ندارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در رابطه با تعویض کنتورهای معیوب در هفت ماهه سال جاری گفت: با بررسی و تست کارکرد برای عیب یابی کنتور مشترکان، از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ هزار و ۸۰۰ مورد کنتور معیوب، تعویض شده است.

استان همدان نزدیک به ۶۸۰ هزار مشترک آب دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha