۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۱۰
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 84518062
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پایان فرآیند رسیدگی به وضعیت تروریست ها در حومه استان درعا

تهران- ایرنا- فرآیند رسیدگی به اوضاع تروریست ها و افراد مسلح حومه درعا به پایان رسیده و مرکزی برای حل وفصل اوضاع افراد باقیمانده که تمایل به رسیدگی به وضعیتشان را دارند، در اداره پلیس شهر درعا ایجاد شده است.

به گزارش امروز (سه شنبه) ایرنا به نقل از خبرگزاری سانا، فرآیند رسیدگی به اوضاع شماری از افراد تحت تعقیب و مسلح و فراری از خدمت سربازی در مرکز حل وفصل پلیس شهر درعا از دیروز (دوشنبه) شروع شده است.

بنا به این گزارش، تعدادی از افراد تحت تعقیب، فراریان از خدمت نظامی و افراد مسلح شروع به تنظیم وضعیت خود در مرکز حل وفصل اداره پلیس درعا کرده و بخشی از سلاح‌های خود را به ارتش سوریه تحویل دادند.

شیخ "نواف الدوخی" در این باره به خبرنگار سانا گفت: «برای بازگشت همه جوانان به زندگی عادی و برقراری امنیت و ثبات در کل استان درعا ، ایجاد مرکز حل و فصل ضروری است و ایجاد این مراکز گامی مهم برای بازگشت جوانان از دست رفته به آغوش وطن است».

ارتش سوریه و گروه‌های مسلح مستقر در درعا چندی پیش با میانجگیری روسیه بر سر پایان دادن به درگیری‌ها در شهر درعا واقع در جنوب سوریه به توافق رسیدند. عملیات حل و فصل درگیری‌ها میان ارتش سوریه و عناصر مسلح مستفر در درعا از آگوست گذشته و از محله درعا البلد آغاز شد.

این توافق شامل «آتش‌بس، آغاز عملیات خروج تروریست‌ها و مخالفان توافق، تحویل سلاح و قرار گرفتن مناطقی از "درعا البلد" در کنترل ارتش سوریه و روسیه» است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha