۲۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 84476073
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۴ کانون خدمت رضوی در آذربایجان‌غربی فعال است

۲۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۵۵
کد خبر: 84476073
۳۴ کانون خدمت رضوی در آذربایجان‌غربی فعال است

ارومیه- ایرنا- مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی گفت: ۳۴ کانون خدمت رضوی با ۱۲ رابط شهرستانی در سطح استان فعال است و خدمات فرهنگی و خیریه را به عموم مردم ارائه می‌دهند.

حجت‌الاسلام اکبر نوروزنژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کانون‌ها محرومان هر منطقه را شناسایی و جهت رسیدگی به دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی معرفی می‌کنند.

وی ادامه داد: شبکه خادمیاری استان با ۱۹ کانون خادمیاری و پنج هزار نفر خادمیار در سطح آذربایجان‌غربی فعال است.

مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی گفت: این دفتر در سطح آذربایجان‌غربی از ابتدای امسال در بخش سلامت ۱۱ میلیادر ریال، خدمات پزشکی ۲۸۰ میلیون ریال، کارت نان رضوی چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در بخش اطعام ۱۷ میلیارد ریال هزینه کرده است.

حجت‌الاسلام نوروزنژاد بیان کرد: این دفتر طی امسال ۱۱ واحد مسکونی نیازمندان را بازسازی یا بهسازی کرده و برای این واحدها ۱۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه کرده است.

وی تاکید کرد: همچنین این دفتر طی امسال ۷۵ راس دام را با ۱۸ میلیارد ریال و ۷۵ میلیون ریال اعتابر هزینه شده، قربانی کرده و در بین نیازمندان توزیع کرده است.

دفاتر آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی نیز همانند استان‌های دیگر راه‌اندازی شده و در راستای محرومیت زدایی و توسعه رفاه اجتماعی در تلاش است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha