۲۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۸:۴۸
کد خبر: 84473353
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس و اعضای هیات رییسه شورای اسلامی شهرستان پیشوا انتخاب شدند

تهران - ایرنا - با برگزاری انتخابات داخلی شورای اسلامی شهرستان پیشوا، رییس، نایب رییس و منشی شورای اسلامی این شهرستان انتخاب شدند.

به گزارش ایرنا، در جلسه روز پنجشنبه شورای اسلامی شهرستان پیشوا که در محل فرماندای این شهرستان برگزار شد،  اعضا با رای مخفی، رییس، نایب رییس و منشی را انتخاب کردند.
بر این اساس، مصطفی شاهسون به عنوان رییس شورا، معصومه یوسفی به عنوان نایب رییس و محمد کریمی  به عنوان منشی از سوی اعضای شورای شهرستان پیشوا انتخاب شدند و پس از برگزاری آئین تحلیف، فعالیت رسمی خود را آغاز کردند.
در این جلسه همچنین حامد هداوند به‌عنوان نماینده شورا در شورای استان انتخاب شد.
شورای اسلامی شهرستان پیشوا پنج عضو دارد که دو عضو آن از شورای اسلامی شهر پیشوا، یک عضو از شورای اسلامی شهر جلیل‌آباد، یک عضو از شورای اسلامی بخش مرکزی و دیگر عضو از شورای اسلامی بخش جلیل‌آباد است.
فرماندار پیشوا در این جلسه با اشاره به وظایف اعضای شورای شهرستان گفت: این شورا وظایفی بالاتر از شوراهای اسلامی شهر و روستا بر عهده دارند و موظفند تا بر فعالیت‌های کل مناطق شهرستان نظارت داشته باشند.
حسینی عباسی افزود: توجه به روستاهای فاقد دهیاری و نگاه ویژه به عمران و آبادانی مناطق روستایی و شهری از جمله وظایف شورای اسلامی شهرستان است.
وی خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی باید نماد همدلی، وفاق و اتحاد باشند تا در سایه این همدلی، شاهد پیشرفت بیش از پیش شهرستان در ابعاد مختلف باشیم.
شهرستان پیشوا با دو بخش مرکزی و جلیل‌آباد و  بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha