عزم سازمان بیمه سلامت کاهش هزینه درمان بیماران خاص و صعب‌العلاج است

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل بیمه سلامت گفت: عزم سازمان بیمه سلامت کاهش هزینه‌های درمان بیماران خاص و صعب‌العلاج است.

به گزارش ایرنا از سازمان بیمه سلامت استان اردبیل، دکتر محمدمهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران عصر سه‌شنبه در بدو ورود به اردبیل با آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار کرد.

وی در این دیدار با اشاره به اقدامات ویژه دولت سیزدهم در صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج، بر عزم سازمان بیمه سلامت بر کاهش هزینه‌های درمان این بیماران اشاره کرد.

دکتر ناصحی گفت: در حال حاضر ۱۰۷ گروه از بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج تحت پوشش صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج است.

مدیرعامل بیمه سلامت یادآور شد: حدود ۲ سال از عمر صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج می‌گذرد و در این مدت از دوام خوبی برخوردار شده است.

وی با اشاره به افزایش اعتبار تخصیص یافته به درمان بیماری‌های خاص گفت: رشد اعتبار اختصاص یافته در این بخش بیانگر این است دولت، وزارت بهداشت و سازمان‌های بیمه‌گر در نظر دارند چتر حمایتی مناسبی برای بیماران خاص و صعب‌العلاج در نظر بگیرند.

سازمان ها بر مدیریت کم هزینه کشور اهتمام داشته باشند

آیت‌الله سیدحسن عاملی نیز اقدامات شایسته سازمان بیمه سلامت را جزو مصادیق بارز حسنات جاریات بر شمرد.

نماینده ولی فقیه در استان بر لزوم رفع اقدامات موازی در حوزه مدیریت کلان تاکید کرد و گفت: سایر سازمان‌ها نیز باید با الگوبرداری از سازمان بیمه سلامت در مدیریت کم هزینه کشور اهتمام داشته باشند.

به گزارش ایرنا ، دکتر محمدمهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران و هیات همراه امروز در سفر به استان اردبیل مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل ، دیدار با سیدحامد عاملی استاندار اردبیل ، نشست با اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی،اعضای نظام پزشکی و اعضای انجمن داروسازان استان ، بازدید از مرکز ناباروری ریحانه و دیدار با کارکنان بیمه سلامت استان از برنامه‌های سفر مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران به استان اردبیل بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha