۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۵۱
کد خبرنگار: 1273
کد خبر: 84430915
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳ خبر ورزشی کوتاه از میاندوآب

۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۵۱
کد خبر: 84430915
۳ خبر ورزشی کوتاه از میاندوآب

مهاباد- ایرنا- تعطیلی کلیه باشگاه‌های ورزشی میاندوآب‌ براثر خیز پنجم کرونا، درخشش کشتی گیران نونهال میاندوآبی در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آذربایجان غربی و برتری بسکتبالیست های جوان میاندوآب‌ در مقابل بوکان از جمله اخبار ورزشی این شهرستان طی ۲۴ ساعت گذشته بود.

رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب‌ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به خیز پنجم ویروس منحوس کرونا اظهار داشت: با توجه به بازگشت میاندوآب به وضعیت قرمز کرونایی، کلیه باشگاه‌های ورزشی خصوصی و دولتی این شهرستان در کلیه رشته‌ها تا اطلاع‌ ثانوی تعطیل شد.

 رضا زرندی افزود: بنا به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا باشگاه‌های ورزشی حسب تشخیص این ستاد جزو مشاغل پر ریسک و پر برخورد قرار گرفته و از امروز یکشنبه ۱۷ مردادماه تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شده است.

۳ خبر ورزشی کوتاه از میاندوآب

وی بیان کرد: خواهشمند است مدیران باشگاه‌ها تا ابلاغ بعدی ستاد از گشایش و هرگونه فعالیت خودداری نموده و بازرسان ستاد کرونا به صورت محسوس و نامحسوس اماکن مذکور را تحت نظر داشته و در صورت دایر بودن برابر ضوابط برخورد و پلمب خواهند شد.

درخشش کشتی گیران نونهال میاندوآبی در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آذربایجان غربی 

زرندی اظهار داشت: مسابقات کشتی نونهالان قهرمانی آذربایجان غربی در ۲ رشته آزاد و فرنگی با شرکت ۱۷ تیم به میزبانی بوکان برگزار شد که در نهایت کشتی گیران میاندوآبی موفق به کسب چندین مقام شدند.

رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب‌ گفت: در رشته آزاد "میثم افشاری" در وزن ۴۸ کیلوگرم مقام اول را کسب کرد.

زرندی افزود: در رشته کشتی فرنگی هم "محمدامین حبیبی" در وزن ۴۴ کیلوگرم‌ و "سالار یاری" در وزن ۷۵ کیلوگرم توانستند مقام اول را کسب کنند.

وی بیان کرد: همچنین "علیرضا نوئی" در وزن ۷۵ کیلوگرم‌ و "اکبر محمدی" در وزن ۸۵ کیلوگرم هر ۲ به مقام دوم دست یافتند.

وی با بیان اینکه "مهیار رحمتی وند" نیز در وزن ۶۲ کیلوگرم مقام سوم را کسب کرد، اظهار داشت: نفرات برتر اردوی انتخابی تیم استان در شهریور ماه به مسابقات قهرمانی کشور که در خرم آباد برگزار میشود اعزام خواهند شد.

 بسکتبالیست های جوان میاندوآب‌ تیم جوانان بوکان به برتری رسیدند

رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب‌ بیان کرد: در یک دیدار دوستانه بسکتبال بین جوانان زیر ۱۸ سال میاندوآب و بوکان که در سالن ورزشی میلاد نور بوکان برگزار شد در پایان تیم میاندوآب با نتیجه ۵۱ بر ۴۱ میزبان خود را شکست داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha