۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۳۶
کد خبر: 83186467
T T
۰ نفر
ورزشكاران مياندوآبي در مسابقات قهرماني كشور خوش درخشيدند

مهاباد - ايرنا - رييس اداره ورزش و جوانان مياندوآب گفت: 2 نفر از ورزشكاران اين شهرستان در رشته هاي كشتي و كاراته توانستند در مسابقات قهرماني كشور به مدال طلا دست پيدا كنند.

امير رضاپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: سيدعلي كريمي كاراته كاي شايسته اين شهرستان در مسابقات كاراته وان زير 23 سال كشور با شكست تمام حريفان خود به مدال طلا دست يافت.
وي افزود: اين كاراته كاي مياندوآبي به عنوان نماينده آذربايجان غربي در وزن منهاي 67 كيلوگرم در نخستين دوره مسابقات كاراته وان زير 23 سال كشور در سالن شهيد افراسيابي تهران كه با حضور بيش از 100 كاراته كا از سراسر كشور برگزار شد شركت كرده بود.
رضاپور اظهار داشت: در اين رقابت ها علي رحيمي از اصفهان دوم و ميلاد افشاني از اصفهان و عبدالله افشاني از كرمانشاه به طور مشترك سوم شدند.
رييس اداره ورزش و جوانان گفت: نيما پاشايي كشتي گير فرنگي كار اين شهرستان نيز در مسابقات قهرماني كشور و انتخابي تيم ملي نوجوانان توانست به مقام نخست دست پيدا كند.
رضاپور اظهار داشت: رقابت هاي كشتي فرنگي نوجوانان قهرماني كشور با شركت 97 كشتي گير از 9 استان كشور به مدت 2 روز در بيرجند برگزار شد.
وي افزود: در اين رقابت ها 215 ديدار انفرادي بين كشتي گيران انجام گرفت و تيم ايلام مقام اول و تيم هاي خراسان جنوبي و چهارمحال و بختياري به ترتيب مقام هاي دوم و سوم را كسب كردند.
وي با بيان اينكه تيم آذربايجان غربي به مقام چهارمي اين رقابت ها دست يافت، گفت: پنج نفر از كشتي گيران استان از مياندوآب بودند كه نيما پاشايي توانست با غلبه بر حريفان خود مقام اول را در وزن به اضافه 71 كيلوگرم كسب كند.
به گزارش ايرنا، مياندوآب يكي از قطب هاي كشتي و ورزش هاي رزمي به ويژه كاراته در آذربايجان غربي به شمار مي رود كه سالانه ورزشكاران زيادي در اين رشته ها عناوين برتر و قهرماني را در مسابقات جهاني و كشوري كسب مي كنند.
9871/6185/7129

سرخط اخبار استان‌ها