۱۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۰
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84391545
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دفتر تسهیل‌گری ایجاد گذرهای فرهنگ و هنر در استان سمنان فعال شد

سمنان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: دفتر تسهیل‌گری راه‌اندازی گذرهای فرهنگ و هنر استان در سمنان، با هدف کمک به فعال‌شدن این طرح فرهنگی، ایجاد شد.

به گزارش ایرنا، فرشید فلاح روز شنبه به رسانه ها گفت: دفتر تسهیل‌گری راه‌اندازی گذرهای فرهنگ و هنر استان سمنان به دنبال برنامه ایجاد ۲ گذر فرهنگ و هنر در شهرهای سمنان و دامغان با هدف تسهیل در ایجاد کسب و کارهای فرهنگی هنری و کمک به اقتصاد فرهنگ و هنر در سمنان تاسیس شده است.

وی با بیان اینکه دفتر تسهیل گری گذرهای فرهنگ و هنر سمنان با مساعدت امین عارف نیا مدیرعامل موسسه کمک به کسب و کارهای فرهنگ و هنر کشور در سمنان ایجاد شد افزود: گذرهای فرهنگ و هنر شهرهای سمنان و دامغان با همکاری و مشارکت شهرداری ها در قالب عقد تفاهم نامه  با شهرداران در حال ایجاد است و پیگیری تعهدات شهرداری ها از جمله وظایف دفتر تسهیل گری استان سمنان است.

فلاح، همکاری با مشاور و ناظر پروژه های گذر فرهنگ و هنر در سمنان و دامغان، تعامل سازنده با فعالان اقتصادی فرهنگ و هنر و نیز هنرمندان و پدیدآورندگان آثار و محصولات فرهنگی و هنری با هدف جذب حداکثری این گروه در گذرهای فرهنگ و هنر، برنامه ریزی و اجرای آموزش ها و کارگاههای آموزشی برای اهالی و ساکنان گذرهای فرهنگ و هنر، متقاضیان غرفه ها ، فعالان فرهنگی و صاحبان سرمایه، و اجرای مصوبات کمیته پیشبرد و راه اندازی گذرهای فرهنگ و هنر را از وظایف این دفتر برشمرد.

فلاح ادامه داد: انجام فراخوان برای حضور متقاضیان غرفه ها در گذرهای فرهنگ و هنر بر اساس شاخص ها و معیارهای مصوب موسسه، شناسایی مکان های مناسب برای ایجاد گذرهای فرهنگ و هنر در سایر شهرهای استان و انجام و اجرای فرآینده راه اندازی گذرهای فرهنگ و هنر از دیگر وظایف دفتر تسهیل گری گذرهای فرهنگ و هنر در استان سمنان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه در ابلاغی سیدرضا عظیمی از سوی مدیرعامل موسسه کمک به کسب و کارهای فرهنگ و هنر به عنوان مسوول دفتر تسهیل‌گری گذرهای فرهنگ و هنر استان سمنان منصوب و مشغول به کار شد، از فعالان فرهنگی و هنری و هنرمندان استان سمنان خواست تا با بازدید از گذر فرهنگ و هنر سمنان که در مکان قبلی گاراژ کلانتر سمنان در حال ایجاد است، در این طرح مهم مشارکت و همکاری کنند.

دفتر تسهیل گری راه اندازی گذرهای فرهنگ و هنر استان سمنان در طبقه فوقانی مجتمع فرهنگی و هنری کومش سمنان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha