تزریق واکسن برکت توسط رهبر معظم انقلاب اعتماد به تولید داخلی بود

سمنان-ایرنا- امام جمعه موقت دامغان گفت: تزریق واکسن ایرانی ضد کرونا برکت توسط رهبر معظم انقلاب، نور امید را در دل دانشمندان حوزه بهداشت و سلامت و تولید کنندگان داخلی روشن کرد و اعتماد به تولید داخلی بود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عباسعلی جیرانی در خطبه های نماز جمعه این هفته دامغان در محل مصلی امام خمینی (ره) این شهر ابراز داشت: واکسن برکت اولین واکسن تولید شده در جهان اسلام است که کشور ما موفق شد در شرایط سخت اقتصادی، تحریم‌های ظالمانه و فشارهای حداکثری، با تکیه بر توان جوانان داخل کشور پس از آمریکا، انگلیس، آلمان، چین و روسیه به عنوان ششمین کشور دنیا به واکسن کرونا دسترسی پیدا کند. 

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری به عنوان رهبر مذهبی، مرجع تقلید جهان اسلام و الگوی آزادی خواهان جهان داوطلب دریافت واکسن شد تا اعتماد به تولید کننده داخلی را نشان دهد.

جیرانی به هفته حقوق بشر آمریکایی و جنایت‌های این شیطان بزرگ در دنیا اشاره کرد و گفت: در طول یک قرن گذشته بیش از ۱۰۰ جنگ ،حمله نظامی، کودتا و دخالت در امور ملت ها توسط آمریکا انجام شده است که این جنایت‌ها نشان دهنده روح خبیث آمریکا است. 

وی اضافه کرد: عده ای ارتباط و مذاکره با آمریکا را راهی برای رفع مشکلات می‌دانند که باید به تجربه کشورهای مستقل که زیر چتر آمریکا قرار گرفتند و آینده کشور خود را به نابودی کشاندند توجه کنند زیرا تاریخ بالاترین تجربه است که باید از آن درس بگیریم. 

جیرانی ضمن تبریک به محسنی اژه ای، رییس جدید قوه قضاییه گفت: امیدواریم طبق سخنان مقام معظم رهبری، شاهد ادامه رویکرد تحولی در قوه قضائیه، ضرورت اطلاع و درک مسوولان قوه قضائیه از سند تحول و احیای حقوق عامه باشیم. 

امام جمعه موقت دامغان گفت: امروز امر به معروف و نهی از منکر لازم است و مورد دغدغه رهبری قرار دارد که در کشور شاهدیم مسئله کم حجابی به معضل بی حجابی و بد پوششی در معابر تبدیل شده است که باید با آن مقابله کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha