۲۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۳۳
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84364324
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۹ شعبه به شمار شعب اخذ رای انتخابات در سردشت افزوده شد

مهاباد- ایرنا- فرماندار سردشت گفت: امسال ۹ شعبه به تعداد شعب اخذ رای این شهرستان برای انتخابات ۲۸ خردادماه جاری اضافه شده است.

اقصی نخشی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام در راستای حفظ سلامتی و جلوگیری از ازدحام و شلوغی مردم با توجه شرایط مقابله با کرونا در پای صندوق‌های رای به ویژه در شعبی که در ادوار گذشته با جمعیت زیادی از رای دهندگان روبرو بود، انجام شد.

وی ادامه داد: برای برگزاری انتخابات ۲۸ خردادماه جاری، ۱۴۵ شعبه اخذ رای در سطح این شهرستان پیش بینی شده است که ۶.۶ درصد نسبت به دوره قبلی بیشتر است.

فرماندار سردشت اضافه کرد: در چهار شهر سردشت، ۶۶ شعبه ثابت مشترک و یک شعبه سیار مجموعا ۶۷ شعبه مشترک شهری و در روستاها ۶ شعبه ثابت و ۷۰ شعبه سیار در مجموع ۷۶ شعبه روستایی و ۲ شعبه سیار ویژه نیز پیش بینی شده است.

نخشی پور اظهار داشت: در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر، ۶۲ نفر از تایید صلاحیت شدگان نهایی در چهار حوزه شهر سردشت، نلاس، میرآباد و ربط با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی گفت: از این تعداد ۱۹ نفر در شهر سردشت به عنوان نامزد انتخابات حضور دارند که یک نفر از آنها خانم است و در مجموع برای کسب پنج کرسی شورای شهر باهم رقابت می کنند.

وی با اشاره به اینکه برای شهر ربط هم اسامی ۱۷ نامزد معرفی شده است که از این تعداد ۲ نفر خانم هستند افزود: اسامی ۱۲ نفر نیز در شهر میرآباد به عنوان نامزد نهایی معرفی شده است که تمامی آنان مرد هستند.

فرماندار سردشت بیان کرد: همچنین ۱۴ نفر به عنوان نامزد نهایی در شهر نلاس معرفی شدند که از این تعداد هم تنها یک نفر خانم است.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفری در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای سه بخش ربط ، مرکزی و وزینه با ۶ دهستان و ۲۷۰ روستا و چهار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha