۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۱۰
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84366051
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعداد شعبه‌های اخذ رای در شاهین‌دژ ۲۰ درصد افزایش یافت

مهاباد- ایرنا- فرماندار شاهین‌دژ گفت: تعداد شعبه‌های اخذ رای در انتخابات ۱۴۰۰ در این شهرستان نسبت به دوره قبلی ۲۰ درصد افزایش یافت.

امیر تیموری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام در راستای حفظ سلامتی و جلوگیری از ازدحام و شلوغی مردم در پای صندوق‌های رای بویژه در شعبی که در ادوار گذشته با جمعیت زیاد رای دهندگان روبرو بود انجام شد.

وی ادامه داد: ۱۴۴ شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات پیش رو در این شهرستان تعیین شده در حالی که در ادوار قبلی حدود ۱۱۰ شعبه بوده است.

فرماندار شاهین‌دژ اظهار داشت: از مجموع کل صندوق های اخذ رای ۱۳۶ شعبه ثابت و مابقی سیار هستند.

تیموری بر بی طرفی کامل تمامی عوامل هیئت های اجرایی، نظارت و اعضای صندوق‌های رای تاکید کرد و افزود: به امید خدا و با حضور همیشگی مردم همیشه در صحنه شاهین دژ انتخاباتی پرشور و سالم را در فضای رقابتی و به دور از هرگونه تنش برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ۷۰ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی در سه حوزه شهر شاهین‌دژ، شهر کشاورز و شهر محمودآباد تایید شده است، گفت: ۴۹ نفر برای شهر شاهین دژ، ۱۲ نفر برای شهر محمودآباد و ۹ نفر هم برای شهر کشاورز نامزد شده اند.

تیموری اظهار داشت: دستورالعمل های لازم به نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا داده شده و هر نامزد در سطح شهر می تواند یک ستاد برای تبلیغات و معرفی خود و برنامه هایش دایر کند.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد امسال برگزار خواهد شد.

شاهین‌دژ با ۹۸ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha