مجلس هم‌پای دولت در راستای ارتقای آموزش و پرورش تلاش می‌کند

سمنان- ایرنا- نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس هم‌پای دولت در راستای کمک به آموزش و پرورش تلاش می‌کند و سال گذشته بخش عمده مراجعات و دغدغه‌های مردم این سه شهرستان در حوزه آموزش و پرورش شامل نیروهای خدماتی، معلمان و کارکنان بود.

به گزارش ایرنا، عباس گلرو روز پنجشنبه در دیدار وزیر آموزش و پرورش با فرهنگیان استان سمنان در سالن شهید مطهری این شهر ابراز داشت: هیچ وزارتخانه‌ای مهمتر از آموزش و پرورش نیست و این وزارتخانه وظیفه پایه و اساس هر پیشرفتی است و آموزش نیروی انسانی و آینده‌سازان به آموزش و پرورش وابسته است.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی هم‌پای دولت در راستای کمک به آموزش و پرورش تلاش می‌کند در سال گذشته، بخش عمده مراجعات به بنده در حوزه آموزش و پرورش شامل نیروهای خدماتی، معلمان و کارکنان بود.

گلرو گفت: هفته گذشته کلیات لایحه رتبه‌بندی معلمان در مجلس شورای اسلامی به تصویب نمایندگان مردم رسید.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقای اعتبارات و مسائلی که آموزش و پرورش با آن دست و پنجه نرم می‌کند، مورد توجه ویژه مجلس شورای اسلامی است.

گلرو گفت: نظام اداری کشور خیلی گسترده است جذب نیروها در این نظام اداری نیز یک دست نیست.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح یک دست کردن نیروهای استخدامی در سال جدید در مجلس به سامان می‌رسد.

وزیر آموزش و پرورش در این سفر یک روزه علاوه بر دیدار با آیت الله سیدمحمد شاهچراغی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و همچنین علیرضا آشناگر ، استاندار سمنان در جلسه همزمان شورای اداری و شورای آموزش و پرورش استان شرکت می کند و در ادامه با نمایندگان معلمان استان نیز دیدار خواهد داشت.‌

محسن حاجی میرزایی بعد از ظهر امروز پنجشنبه با نمایندگان دانش‌آموزان و تشکل های دانش آموزی  دیدار و گفت وگو می کند و سپس با شرکت در جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش با مدیرکل ، معاونان و روسا و مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان نیز نشست خواهد داشت. 

افتتاح دبیرستان کاردانش شهید چمران و همچنین دیدار با جمعی از خیران مدرسه ساز استان ، آخرین برنامه‌ سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به استان سمنان خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha