ملاقات‌های مردمی رابطه خوبی بین مردم و دستگاه قضایی ایجاد کرده است

کرمانشاه-ایرنا- رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه دیدارهای مردمی توانسته رابطه خوبی بین مردم و دستگاه قضایی ایجاد کند، گفت: پذیرش سخن ما از سوی مردم و مراجعان اتفاق خوبی است که در این ملاقات‌ها محقق شده تا جایی که در بسیاری موارد مراجعه‌کنندگان پیشنهاد مصالحه را می‌پذیرند.

به گزارش ایرنا؛ «پرویز توسلی زاده» روز سه‌شنبه در فضایی صمیمی و با هدف حل مشکلات مردم با بیش از ۱۳۰ نفر از مراجعان دیدار کرد و دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد، این ملاقات ها توانسته از تشکیل بسیاری از پرونده ها جلوگیری کند چرا که ما با رویکرد اقناعی با این موضوع برخورد می کنیم و اگر کسی رای علیه او صادر شده است تلاش می کنیم با اقناع او، رای صادره را بپذیرد و از پیگیری های بعدی خودداری کند.

وی اضافه کرد، در مواردی هم اگر احساس کنیم به کسی ناخواسته اجحافی شده است دستور پیگیری و رفع مشکل را صادر می کنیم.

توسلی زاده اضافه کرد، خوشبختانه با این رویکرد توانسته ایم با کمک همکاران گره از مشکلات مردم باز کنیم و دسترسی آسان و راحتی برای مردم فراهم کنیم که مردم بی هیچ واسطه ای با مسئولان قضایی استان ارتباط بگیرند و مشکلات خود را مطرح کنند.

ملاقات‌های مردمی در دادگستری استان کرمانشاه که نهادینه شده است به دستور رئیس کل دادگستری از یک روز در هفته که دوشنبه ها می باشد به ۲ روز در هفته با افزودن روزهای سه شنبه تغییر یافته است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha