عضو ارشد حزب الله لبنان:آزادی قدس نزدیک است

قم-ایرنا- رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با بیان اینکه عزم جبهه مقاومت برای آزاد سازی سرزمین های اشغالی راسخ و شکست ناپذیر است، گفت: آزادی قدس شریف از دست غاصبان صهیونیستی نزدیک است .

 سید هاشم صفی الدین عصر چهارشنبه در دومین کنگره بین المللی قدس شریف، در قم افزود: حقایق و تجربه‌های ما این را نشان می دهد که آزادی قدس از مسیر مقاومت مسلحانه و مردمی می‌گذرد و راه دیگری ندارد.

وی اظهار داشت:مقاومت مسلحانه باید تقویت شود چرا که دشمن ما فقط زبان سلاح را می‌فهمد و در کنار آن باید مقاومت مردمی در اتخاذ مواضع ضد صهیونیستی تداوم یابد.

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان ادامه داد: سردار شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس از شهدایی هستند که تمام زندگی و عمر خود را فدای آرمان قدس شریف و آزادی فلسطین کردند.

صفی الدین یادآور شد: به هر میزان که تعداد شهدای قدس بیشتر شود راه و فاصله ما با آزادسازی کامل سرزمین های اشغالی کوتاه تر خواهد شد.

به گفته وی، دشمنان هرچه توطئه و نقشه مانند معامله قرن را پیاده کردند نتوانستند مساله فلسطین را به دست فراموشی بسپارند بلکه روز به روز بر اراده مردم سرزمین های اشغالی بر آزادسازی قدس افزوده شده‌است.

عضو ارشد حزب الله لبنان یادآور شد:آزادسازی قدس نزدیک است اما اکنون نمی‌توانیم زمان دقیقی برای آن روز بزرگ تعیین کنیم.

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان ادامه داد: هدف امام راحل از نامگذاری روز قدس، آزادسازی سرزمین های اشغالی با هدایت رهبران الهی بود.

دومین کنگره بین المللی قدس شریف از روز گذشته با سخنرانی ۳۰  شخصیت علمی و فرهنگی از کشورهای ایران، فلسطین، مالزی، هند، افغانستان، پاکستان، فرانسه، آرژانتین، عراق، ترکیه، شیلی، امارات، لبنان، سوریه، انگلیس، کانادا و تونس آغاز شده و تا عصر امروز ادامه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha