در آستانه درهم پیچیده شدن طومار اسرائیل قرار داریم

قم-ایرنا- دبیرکل ائتلاف اسلامی ملی کویت گفت: ما امروز در آستانه نابودی اسرائیل قرار داریم و هیچ وقت از زمان شکل‌گیری رژیم غاصب صهیونیستی مانند امروز پیچیده شدن طومار اسرائیل نزدیک نشده‌بود.

شیخ حسین معتوق عصر چهارشنبه در دومین کنگره بین المللی قدس شریف در قم، افزود:  نابودی اسرائیل نزدیک است و محور مقاومت توانسته پیشروی کند و موفقیت‌های بزرگی به دست آورد.

وی گفت: موفقیت‌های محور مقاومت سبب شده تا مزدوران و سران عربی اسرائیل چهره پنهان خود را آشکار کند و جبهه واحدی علیه جبهه مقاومت تشکیل دهند.

معتوق اضافه کرد: آگاهی ملت‌های اسلامی نسبت به گذشته تفاوت زیادی کرده و امروز مردم می‌دانند که برخی سران عرب چگونه با تبانی با اسرائیلی ها مانع از آزادی سرزمین های اشغالی می‌شوند.

به گفته وی، پیروزی‌های حزب الله لبنان و مقاومت مردم غزه در جنگ‌های اخیر، مردم را به این نتیجه رسانده که زمان پیروزی بر رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک شده‌است.

معتوق خاطرنشان کرد: ما به این اعتقاد داریم که جهان به سمتی پیش می‌رود که در آن عدالت اجتماعی بعد از آن که دنیا پر از ظلم و جور شده بار دیگر اجرا شود.

دومین کنگره بین المللی قدس شریف از روز گذشته با سخنرانی ۳۰  شخصیت علمی و فرهنگی از کشورهای ایران، فلسطین، مالزی، هند، افغانستان، پاکستان، فرانسه، آرژانتین، عراق، ترکیه، شیلی، امارات، لبنان، سوریه، انگلیس، کانادا و تونس آغاز شده و تا عصر امروز ادامه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha