۱۳ میلیارد ریال اعتبار برای روشنایی ورزشگاه ۵ هزار نفری بوکان جذب شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان بوکان گفت: با تلاش نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی ۱۳ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز روشنایی ورزشگاه پنج هزار نفری خاتم الانبیای این شهرستان جذب شد.

سلیمان سواره روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای رفع نواقص و بازسازی ورزشگاه پنج هزار نفری بوکان برای دومین بار در چند روز اخیر جلسه ای با مسوولان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که نتیجه آن اختصاص این میزان اعتبار به نصب سیستم روشنایی مجموعه ورزشی خاتم الانبیا بود.

وی افزود: در این جلسه  که در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و معاون وزیر ورزش و جوانان، مدیرعامل توسعه و زیرساخت وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و پیمانکاران طرف قرارداد حضور داشتند مقرر شد به سرعت کار نصب روشنایی این ورزشگاه شروع شود.

رییس اداره ورزش و جوانان بوکان با بیان اینکه ورزشگاه پنج هزاری نفری بوکان، بهمن سال ۱۳۹۴به صورت ناقص به بهره برداری رسیده بود، اضافه کرد: تلاش می شود که مشکلات و نواقص این ورزشگاه با همکاری نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی و مسوولان وزارت ورزش و جوانان در اسرع وقت رفع شود.

به گزارش ایرنا، برای ساخت ورزشگاه خاتم الانبیای بوکان که دارای ۴۸ هزار مترمربع فضای ورزشی روباز و ۴۲۰۰ مترمربع فضای سرپوشیده و مسقف است بیش از ۱۴۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

زمین چمن این ورزشگاه مصنوعی و پیست دوومیدانی آن هم به صورت خاک آجری و بر اساس آخرین استانداردهای بین المللی است.

ورزشگاه پنج هزار نفری بوکان امکانات دیگری چون جایگاه مخصوص مهمانان ویژه VIP، پارکینگ‌های مجزا، رختکن‌های مجزا با کلیه امکانات برای داوران، بازیکنان و مربیان، سونای خشک و بخار، سالن بدنسازی، اتاق تست دوپینگ و فضاهای اداری داراست.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha