۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۲۰:۴۹
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 84266619
T T
۱۹ نفر

برچسب‌ها

۱۲ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در شاهرود بستری هستند

شاهرود - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از بستری ۵۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان امام حسین(ع) این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۲ تن از این بیماران بدحال هستند.

به گزارش ایرنا، رضا چمن شامگاه سه شنبه با بیان اینکه تعداد ۴۷ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بخش های عادی اختصاص یافته به بیماران کرونایی بستری هستند به رسانه ها ابراز داشت: تعداد ۱۲ مبتلا به ویروس کرونا  بد حال در بخش های مراقبت ویژه تحت درمان هستند. 

وی با بیان اینکه شهرستان شاهرود به لحاظ سطح خطر از وضعیت نارنجی به زرد بهبود یافته است، تصریح کرد: در ۴۸ ساعت گذشته، ۳۵ مورد جدید ابتلا به این ویروس در شهرستان های شاهرود و میامی شناسایی شد.

چمن شرایط شهرستان های شاهرود و میامی را شکننده خواند و اظهار داشت: شرایط جدید بهبود نسبی نتیجه تلاش و همراهی مردم و همکاران ما بوده است که باید همچنان رعایت شیوه نامه های بهداشتی در دستور کار قرار داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به تعطیلات نوروزی توصیه کرد: شهروندان تا جایی که امکان دارد هوشمندانه و مسوولانه از هرگونه تجمع، گردهمایی و دورهمی خانوادگی پرهیز کنند، از دید و بازدید و روبوسی اجتناب شود تا بتوانیم وضعیت موجود را حفظ کرده و با رعایت هر چه بهتر شاهد بهبود اوضاع در روزهای آینده و سال جدید باشیم.

بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان شاهرود به درمان مبتلایان ویروس کرونا اختصاص یافته است.

شهرستان‌های شاهرود و میامی با جمعیتی حدود ۲۶۰ هزار تن و ۵۴ هزار کیلومتر مربع مساحت، گستره زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هستند.

اکنون شهرستان شاهرود در وضعیت زرد و شهرستان میامی در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

براساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت ۹۷ تن از هموطنان مبتلا به بیماری کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶۱ هزار و ۴۲۷ تن رسیده است.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۶ اسفند ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیص هشت هزار و ۳۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و از ایتن تعداد ۸۸۹ تن بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۷۶۳ هزار و ۳۱۳ تن رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha