مرکز تحقیقات بیماری‌های غیرواگیر  فسا رتبه سوم کشوری را کسب کرد

شیراز-ایرنا-معاون تحقیقات وفناوری دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: مرکز تحقیقات بیماری‌های غیر واگیر این دانشگاه موفق به کسب رتبه سوم کشوری در بین مراکز با سابقه کمتر از پنج سال فعالیت شد.

مجتبی فرجام، چهارشنبه به ایرنا اظهار داشت: طبق اعلام نتایج ارزشیابی پژوهشی مراکز تحقیقاتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، این سومین سال پیاپی است که مرکز تحقیقات بیماری‌های غیر واگیر دانشگاه علوم پزشکی فسا این رتبه را در کشور از آن خود کرده است.

وی اضافه کرد: این مرکز نوپا در فسا با ارائه ۵۳ مقاله معتبر و استنادهای قابل توجه به مقاله‌های قبلی، بر اساس محاسبات مرکز ارزشیابی فعالیت‌های پژوهشی مراکز تحقیقاتی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، در سال ۱۳۹۸ بین ۱۳۱ مرکز تحقیقات کشور که سابقه فعالیت آنها کمتر از پنج سال است، موفق به کسب این رتبه شد.
فرجام افزود: رتبه اول و دوم این ارزیابی در کشور به ترتیب به مرکز تحقیقات بیماری‌های غیرواگیر البرز و مرکز تغذیه در بیماری‌های غدد دانشگاه شهید بهشتی تهران اختصاص یافت.

به گفته وی، سال ۹۸ در مرکز تحقیقات بیماری‌های غیر واگیر دانشگاه علوم پزشکی فسا ۵۳ مقاله نمایه شده در پایگاه موسسه اطلاعات علمی (ISI) به ثبت رسیده است .

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha