۲۹ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۱۴
کد خبرنگار: 2084
کد خبر: 84183975
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بسیج دانش‌آموزی دامغان مجری طرح «امیدان امروز، یاوران فردا» است

سمنان- ایرنا- مسوول بسیج دانش‌آموزی دامغان گفت: طرح «امیدان امروز، یاوران فردا» در دامغان به عنوان یکی از طرح‌های علمی، فرهنگی و عقیدتی در حال اجرا است.

سرگرد جواد عاقلی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، بیان کرد: نیروهای بسیجی دارای تحصیلات تکمیلی دانشگاهی و حوزوی در راستای اجرای این طرح، به ارائه امور پرورشی، فرهنگی و عقیدتی می‌پردازند. 

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته، این افراد با حضور در مدارس و کلاس‌های درس، معارف دینی و اخلاقی را به دانش‌آموزان بازگو می‌کردند اما با توجه به شیوع کرونا، امسال این طرح در بستر فضای مجازی اجرا می‌شود. 

عاقلی اضافه کرد: اجرای این طرح به صورت مشترک توسط حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده، اداره آموزش‌وپرورش و سپاه دامغان انجام می‌شود. 

وی افزود: قبل از حضور مربیان بسیجی در برنامه شاد، با توجه به مشکلات هر مدرسه، نیازسنجی های لازم انجام و برنامه‌ریزی لازم در جهت رفع نیاز مدارس و چگونگی اجرای طرح، انجام می‌شود.

عاقلی خاطرنشان کرد: مربیان با برگزاری دوره‌های آموزشی در بخش‌های فرهنگی و اخلاقی، پرورشی، مسابقات قرآنی، معارف دینی، در شبکه شاد به دانش‌آموزان آموزش های لازم را ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون این طرح براساس اولویت در مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم اجرا می‌شود.

مسوول بسیج دانش‌آموزی شهرستان دامغان گفت: دانش‌آموزان در کنار تعلیم به موضوع تربیت نیز احتیاج دارند که امید است با اجرای طرح یاوران امروز، امیدان فردا بتوانیم در کمک به فرهنگیان، در جهت اعتلای دانش فرزندان کشور موثر باشیم.

شهرستان دامغان دارای ۱۸ قشر، ۱۰۵ پایگاه بسیج و ۳۰ هزار بسیجی سازمان یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha