۲۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۷:۳۶
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84072352
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار میامی: دولت ۵۲ میلیارد تومان به مصیبت‌دیدگان کالپوش کمک کرد

سمنان- ایرنا - فرماندار میامی گفت: دولت از ابتدای بحران رانش زمین در حسین آباد کالپوش تاکنون ۵۲ میلیارد تومان در قالب کمک و مساعدت به مردم پرداخت کرد.

به گزارش ایرنا، احمد ملایری روز یکشنبه در نشست  ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری افزود: شرکت گاز استان سمنان تا کنون بالغ بر ۳.۵ میلیارد تومان در حسین آباد کالپوش هزینه کرده است.‌
وی بیان کرد : شرکت آب و فاضلاب استان سمنان تا کنون بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان در حسین آباد کالپوش هزینه کرده است.‌
فرماندار میامی گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان تا کنون بالغ بر ۶.۵ میلیارد تومان در حسین آباد کالپوش هزینه کرده است.‌
وی ادامه داد : بالغ بر ۳ میلیارد تومان از اعتبارات اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان تا کنون در حسین آباد کالپوش هزینه شده است.‌
ملایری گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مبلغ ۱۱ میلیارد تومان در حسین آباد کالپوش هزینه نموده است.‌
وی بیان کرد: تا کنون ۱۴ میلیارد تومان توسط دهیاری و شورای اسلامی حسین آباد کالپوش هزینه شده است.

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان نیز در این نشست گفت: روستای حسین آباد کالپوش، دارای سه هزار و ۵۰۶ نفر جمعیت و یک هزار و ۱۳ خانوار است.
علیرضا فلاحی بیان کرد: به دلیل رانش زمین ، ۹۷ هکتار از روستای حسین آباد کالپوش با بحران مواجه شد.
وی اضافه کرد : از مجموع ۹۷ هکتاری که به دلیل رانش زمین واحدهای مسکونی، دولتی، خدماتی دچار خسارت شد در ۳۴ هکتار طرح هادی در دست اجرا بود.
فلاحی گفت: در ماه‌های گذشته افزون بر ۴.۶ میلیارد تومان تسهیلات به اهالی مصیبت دیده حسین آباد کالپوش پرداخت شد که از این میزان ۲.۳ میلیارد تومان آن بلاعوض بود.
وی ادامه داد : باپیگیری های انجام شده ، تعدادی از اهالی حسین آباد کالپوش که تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی جمعیت هلال احمر را دریافت نکرده بودند با مساعدت بنیاد مسکن تسهیلات ۱۵ میلیون تومان با کارمزد پنج درصد به این افراد پرداخت خواهد شد.
 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: در ماه‌های گذشته برای انجام ساخت و سازها علاوه بر در اختیار بودن ماشین آلات برای رفع مشکلات زیرساختی، ۷۴۴ تن سیمان به اهالی منطقه برای ساخت خانه در حسین‌آباد کالپوش داده شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha