زلزله گلستان، مدیریت بحران خراسان شمالی را به حالت آماده‌باش درآورد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: وقوع زلزله ۵.۲ ریشتری صبح امروز در استان گلستان، در برخی مناطق این استان هم احساس شد و اکنون اعضای مدیریت بحران در حالت آماده‌باش هستند.

جواد نظری روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سه تیم ارزیاب برای بررسی خسارات احتمالی زلزله، به شهرستان های راز و جرگلان و مانه و سملقان اعزام شده اند اما تاکنون گزارشی از خسارت به دست ما نرسیده است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون تمام نیروهای امدادی استان در حالت آماده باش هستند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی افزود: این استان آمادگی خود را برای اعزام کمک به استان همسایه (گلستان) نیز اعلام کرده است.

ترک خوردگی های جزئی منازل روستایی در مانه و سملقان

فرماندار مانه و سملقان هم گفت: در بخش مرکزی این شهرستان، گزارش هایی از ترک خوردگی جزیی برخی منازل روستایی گزارش شده است.

محمودرضا معموری اظهار داشت: تاکنون گزارش دیگری از وراد آمدن خسارت از ناحیه این زلزله دریافت نشده است اما اعضای مدیریت بحران شهرستان آماده باش هستند.

وی افزود: بخش مرکزی مانه و سملقان هم‌مرز با کانون زلزله در شهرستان مراه تپه است و ما برای ارسال کمک به این شهرستان اعلام آمادگی کرده ایم اما اعلام شده نیازی به کمک های ما ندارند.

صبح امروز، زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۲ ریشتر منطقه مراوه تپه در استان گلستان را لرزاند که این زلزله در برخی از نواحی همجوار با آن منطقه در خراسان شمالی هم احساس شد.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha