۵ مهر ۱۳۹۹، ۸:۴۹
کد خبرنگار: 2051
کد خبر: 84054048
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۰ طرح آبرسانی کشاورزی در استان مرکزی اجرا شد

اراک - ایرنا - مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۶۰ طرح آبرسانی کشاورزی از محل اعتبارات این نهاد انقلابی و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی امسال در این استان اجرا شده است و ساکنان نواحی روستایی از مزایای آن بهره‌مند شده‌اند.

«امید محترمی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: اجرای ۱۴۰ طرح آبرسانی کشاورزی امسال در دستور کار بسیج سازندگی استان مرکزی قرار دارد که تاکنون ۶۰ طرح انجام شده، ۳۰ مورد در دست اقدام است و عملیات اجرایی بقیه نیز به زودی کلید می‌خورد.

وی ادامه داد: ایجاد اشتغال برای جوانان نیز به‌عنوان یکی از برنامه‌های راهبردی بسیج سازندگی سپاه روح‌الله است که در این راستا یک‌هزار فرصت شغلی با تکیه بر ۵۲۰ صندوق قرض‌الحسنه مردمی در این استان هدفگذاری شده و تا کنون حدود نیمی از این برنامه اجرایی و تا پایان سال بقیه نیز اجرایی می‌شود. 

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی از  فعالیت ۳۰ کارگاه تولید ماسک و دستکش بهداشتی و توزیع بیش از ۳ میلیون ۶۰۰ هزار ماسک و  ۱۷۶ هزار بسته معیشتی را از جمله اقدامات مهم بسیج سازندگی استان مرکزی در شرایط شیوع ویروس کرونا عنوان کرد.

محترمی یادآوری کرد: کارگاه‌های تولید ماسک، دستکش، لباس و تجهیزات پزشکی بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی همچنان فعال است وشکست ویروس کرونا با خدمات متفاوت در کنار مردم و کادر پزشکی خواهد بود.

وی اظهار داشت: ۸۰۰ گروه جهادی در استان مرکزی به‌عنوان سربازان جبهه محرومیت‌زدایی و پیشگامان خدمت‌رسانی به مردم هستند که با حضور در روستاها و مناطق محروم بسیاری از تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده‌اند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی بیان کرد: سازماندهی گروه‌های جهادی بر اساس تخصص محور و منطقه محور است که بیش از ۲۲ هزار نفر در سطح استان در عرصه های مختلف عمرانی ، بهداشتی، پزشکی ، خدماتی ، کشاورزی ، درمانی ، صنعتی، تولیدی و سایر فعالیت‌ها خدمات تخصصی به مردم ارایه می کنند.

۸۰۰ گروه جهادی در استان مرکزی سازماندهی شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha