فرصت‌سوزی آلومینیوم برای صعود به بالای جدول/تک امتیازی که به کار آبادانی‌ها هم نیامد

اراک - ایرنا - تیم فوتبال آلومینیوم اراک دیروز - شنبه - در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، میزبان صنعت نفت آبادان قعر جدولی بود اما به قول سرمربی اراکی‌ها، بازیکنان با نداشتن تمرکز و فرصت‌سوزی، نتوانستند حریف را شکست بدهند و سه امتیاز شیرین خانگی را از دست دادند.

به گزارش ایرنا، اینکه صنعت نفت آبادان در بازی دیروز چیزی برای از دست دادن نداشت و تمام هم و غم بازیکنان این تیم شکست آلومینیوم برای فرار از سقوط به دسته یک بود، درست است اما آلومینیوم هم تیمی است که در هفته‌های اخیر پرسپولیس را در اراک و پیکان را در خانه شکست داده و اگر در بازی مقابل آبادانی‌ها کمی تمرکز و برنامه داشتند، شاید اکنون در رده بالاتری در جدول نشسته بود.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان هم روز گذشته با قبول شکست خارج از خانه مقابل تراکتورسازی تبریز، یک چراغ سبز برای عبور آلومینیوم در جدول از این تیم نشان داد اما شاگردان حسینی از این فرصت هم استفاده نکردند و با توقف مقابل صنعت نفت قعرنشین به همان جایگاه هشتمی در جدول اکتفا کردند.

حالا آلومینیوم اراک باید شانس دوباره خود برای بهبود جایگاه در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران را این بار مقابل همین تیم گل گهر سیرجان امتحان کند؛ یک بازی خارج از خانه که از هفته بیست و هشتم لیگ برتر و در روز یکم خردادماه برگزار می شود.

آلومینیوم اراک با کسب این تساوی در بازی روز گذشته نه تنها فرصت عبور از گل گهر را برای پیشروی در جدول از دست داد، بلکه این فرصت را هم برای ذوب آهن اصفهان ایجاد کرد تا با کسب پیروزی احتمالی خانگی مقابل تیم فوتبال پیکان تهران در دیدار فردا - دوشنبه - جایگاه هشتمی را کسب و رتبه آلومینیم را به یک رده پایین‌تر یعنی جایگاه "نهم" تنزل دهد

فرصت‌سوزی آلومینیوم برای صعود به بالای جدول/تک امتیازی که به کار آبادانی‌ها هم نیامد

در نیمه نخست بازی صنعت نفت با درخشش تراوالی بوباکار تیم برتر میدان بود و موقعیت‌های زیادی ایجاد کرد و در دقایق پایانی نیمه نخست توانستند گل برتری را به ثمر برسانند و برنده به رختکن بروند.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان هم روز گذشته با قبول شکست خارج از خانه مقابل تراکتورسازی تبریز، یک چراغ سبز برای عبور آلومینیوم در جدول از این تیم نشان داد اما شاگردان حسینی از این فرصت هم استفاده نکردند و با توقف مقابل صنعت نفت قعرنشین به همان جایگاه هشتمی در جدول اکتفا کردندنیمه دوم اما شرایط تغییر کرد و شاگردان مجتبی حسینی توپ و میدان را در اختیار گرفتند و موقعیت‌های زیادی روی دروازه نفت آبادان ایجاد کردند و در نهایت با ضربه سر شروین بزرگ گل تساوی را به ثمر رساندند.

آلومینیوم اراک در سه هفته آخر لیگ برتر با سه تیم سرسخت و قدرتمند همبازی است که ۲ بازی از این سه بازی یعنی با گل‌گهر در هفته بیست و هشتم و ملوان در هفته سی‌ام خارج از خانه است که می‌توان گفت اراکی‌ها حداقل در بازی هفته سی‌ام امید چندانی به پیروزی مقابل ملوان ندارند.

از طرفی بازی خانگی آنها هم در هفته بیست و نهم لیگ مقابل سپاهانی است که تحت هیچ شرایطی قصد ندارد جایگاه سومی جدول را به تراکتور بدهد، بنابراین با دست پر به اراک می‌آید و همه تلاش خود را برای شکست تیم اراکی بکار می‌گیرد.

بنا به همین دلایل آلومینیوم باید در بازی دیروز صنعت نفت را شکست می‌داد تا هم سه امتیاز شیرین خانگی را کسب می کرد و جایگاه خود را در جدول ارتقاء می‌داد و هم با روحیه‌ای مضاعف به دیدار با گل‌گهر سیرجان می‌رفت.

فرصت‌سوزی آلومینیوم برای صعود به بالای جدول/تک امتیازی که به کار آبادانی‌ها هم نیامد

کسب تساوی برای تقویت روحیه !

تک امتیاز مسابقه دیروز اگرچه چندان به کار صنعت نفت آبادان نمی‌آید اما به قول شریفی مربی این تیم همین نتیجه مساوی با آلومینیومی که پرسپولیس را در مرحله یک هشتم نهایی حذف کرد، عامل مهمی برای تقویت روحیه بازیکنان این تیم برای سه بازی آینده این تیم مقابل شمس‌آذر، ذوب آهن و تراکتور است.

ذوب‌آهن اصفهان که با ۲ امتیاز کمتر با سرعت در تعقیب آلومینیوم اراک است، روز دوشنبه در اصفهان میزبان تیم رده دوازدهمی پیکان است و با شکست این تیم قطعا جایگاه اراکی‌ها را در جدول می‌گیرد.

آلومینیوم برای صعود به بالای جدول و یا حداقل گرفتن جایگاه خود از ذوب‌آهن باید در هفته بیست و هشتم لیگ در سیرجان گل‌گهر را شکست دهد اما باید به اینکه هم توجه داشت که رقیب هفته بیست و هشتم ذوب‌آهن اصفهان نیز، تیم فوتبال فولاد خوزستان یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ دسته یک است.

آلومینیوم اراک روز گذشته (شنبه) با ترکیب احمد گوهری، مهران موسوی، بهروز نوروزی فرد، احسان قهاری، یونس اکبرپور، امین جهان کهن، عارف حاجی عیدی، محمدمهدی لطفی، امین کاظمیان، مهدی لیموچی و شروین بزرگ و سرمربیگیری مجتبی حسینی مقابل صنعت نفت آبادان به میدان رفت.

صنعت نفت آبادان هم به سرمربیگری فراز کمالوندی و پیام پارسا، مصطفی نائیج پور، عرفان قهرمانی، حسین مجللی، میثم تهی دست، فرشاد محمدی‌مهر، محمد صادق بارانی، امیرمحمد پناهی، تراوالی بوباکار، علی یوسف و طالب ریکانی مقابل تیم اراکی ظاهر شد.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک هم اکنون با ۳۵ امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال کشورمان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha