آغاز تحویل واحدهای مسکن ملی در ساوه/ ۴۹۲ واحد آماده واگذاری است

ساوه - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ساوه گفت: اولین واحد از طرح مسکن ملی در این شهرستان به متقاضی تحویل شد و ۴۹۲ واحد نیز آماده واگذاری است.

صالح کربلایی حسنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پیمانکار طرح اقدام ملی مسکن هم اکنون ۴۹۲ واحد را به صورت موقت به راه و شهرسازی تحویل داده که متقاضیان می توانند پس از آرای مستندات قرارداد اجاره عرصه، پیش فرورش، تکمیل وجه و توسط تسهیلات نسبت به دریافت واحد خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در حالت کلی طزح اقدام ملی مسکن در این شهرستان از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است اضافه کرد: ۲۲۰ واحد در کوی مهر، ۱۴۴ واحد در بام ساوه و ۱۲۸ واحد نیز شهرک علوی این شهرستان آماده واگذاری است.

وی گفت: مرحله اول اقدام ملی مسکن (طرح نهضت ملی مسکن) این شهرستان که در سه محل احداث می شود که شامل یک هزار و ۸۴۸ واحد مسکونی است.

کربلایی حسنی یادآور شد: این طرح ها شامل ۹۸۰ واحدی در شهرک مهر، ۳۸۴ واحدی در شهرک علوی و ۴۸۴ واحدی بام ساوه در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال احداث است.

هم اکنون به همت دولت سیزدهم طرح های مختلفی در حوزه مسکن در استان مرکزی در دست اقدام است و طبق اعلام راه و شهرسازی این استان تا کنون حدود ۱۵۱ هزار نفر برای برخورداری از سهمیه ۷۷ هزار و ۱۲۷ واحدی این استان در نهضت ملی مسکن نام نویسی کرده اند که از این تعداد ۹۱ هزار و ۴۲۹ نفر حائز شرایط شده‌اند.

در این طرح در استان برای ۳۴ هزار و ۸۲۹ واحد تامین زمین و ۲۷ هزار و ۸۴ واحد تعریف شده و یک‌هزار و ۱۰ واحد در مراحل پایانی و تحویل واحد قرار دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha