۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۸:۰۶
کد خبرنگار: 1169
کد خبر: 84027691
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۷۰۰دانش آموز در پلدشت سال‌تحصیلی جدید را آغاز کردند

ارومیه – ایرنا - مدیر آموزش و پرورش پلدشت گفت: امسال با توجه شرایط سخت آموزش، ۹ هزار و ۷۰۰ دانش آموز در این شهرستان، سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

احمد قربانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حضور دانش آموزان در این شهرستان با نظر شورای مدارس و امکانات آنها بوده و همه کلاس‌ها ۳۵ دقیقه است.

وی با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا تا به این لحظه ۳۵٠٠ جزوه آموزشی تولید و درب منازل تحویل دانش آموزان شهرستان شده، ادامه داد: همچنین عوامل اجرایی در طول این مدت در مدارس حضور داشته و از طریق شبکه شاد مشغول آموزش مجازی دانش آموزان بودند.

مدیر آموزش و پرورش پلدشت با اشاره به اینکه عوامل اجرایی برای نیم فصل اول سال تحصیلی محتوای آموزشی آماده کرده‌اند، افزود: تمامی عوامل همچنین برای شرایط جدید در سه وضعیت حضوری، نیمه حضوری و مجازی آمادگی کامل دارند.

قربانی گفت: نهایت تلاش‌های خود را در اجرای پروتکل‌های بهداشتی بکار گرفته ایم و از همه خانواده‌ها و مسوولان انتظار داریم، کمک حال آموزش و پرورش باشند.

وی با اشاره به زوج و فرد بودن مدارس در ایام کرونایی، افزود: مدارس گروه بندی شده است و الزامی برای حضور دانش آموزان نیست ولی پیگیری‌های لازم درخصوص آموزش و یادگیری دانش آموزان صورت می گیرد.

شهرستان پلدشت یکی از شهرستان‌های داخل محدوده منطقه آزاد ماکو درشمال استان آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha