۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۲۰:۱۱
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 84024981
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پرداخت ٨٠٨ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی در آذربایجان‌غربی

ارومیه- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی با اشاره به تداوم اجرای طرح اعطای تسهیلات برای آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع بیماری کرونا در استان گفت: تاکنون ٨٠٨ میلیارد ریال تسهیلات در این بخش پرداخت شده است.

محمدرضا آمیان روز چهارشنبه در حاشیه جلسه کارگروه اقتصادی اشتغال و سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی به خبرنگار ایرنا گفت: این میزان تسهیلات در قالب ۶ هزار و ۴۴٨ پرونده به متقاضیان استان پرداخت شده است. 

وی از تشکیل ۱۶ هزار و ۶۵٣ پرونده در این خصوص در بانک‌های آذربایجان‌غربی خبر داد و اضافه کرد: میزان تسهیلات درخواستی در قالب این پرونده‌ها، ۲ هزار و ۴٧٠ میلیارد ریال با میزان اشتغال ٢۵ هزار و ٩١٧ نفر بوده است. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی بیان کرد: ۱۲ هزار و ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه آسیب‌دیدگان از کرونا نیز به این استان اختصاص یافته که میزان سود آن ۱۲ درصد و مدت بازپرداخت آن ۲۴ ماه است.

آمیان با اشاره به اینکه ۱۳ دستگاه اجرایی و بانک‌ها، مسوول اجرایی شدن این طرح در استان هستند، ادامه داد: ضرب‌الاجلی برای دستگاه‌های اجرایی برای شناسایی متقاضیان واقعی در نظر گرفته شده است تا در صورت تمایل، افراد حائز شرایط با تکمیل مدارک به بانک‌ها معرفی شده و تسهیلات را دریافت کنند یا در صورت تمایل نداشتن، تعیین تکلیف شوند.

به گزارش ایرنا، تسهیلات کرونایی با هدف جبران خسارات ناشی از تعطیلی‌های ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور اختصاص یافته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha