۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در ارومیه اجرا می‌شود

ارومیه- ایرنا- ​​​​​​​فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان اجرا می‌شود.

سرهنگ پاسدار قهرمان عیوضلو روز شنبه در نشست خبری با موضوع هفته دفاع مقدس افزود: تجلیل از پزشکان دوران دفاع مقدس و مدافعان سلامت که در شرایط امروز و اوضاع کرونایی در حال خدمت هستند، از برنامه‌های گرامیداشت این هفته است.

وی اضافه کرد: تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، دیدار مدافعان عرصه سلامت در بیمارستان‌های پذیرای بیماران کرونایی و دیدار با خانواده شهدا و پزشکان دوران دفاع مقدس از جمله برنامه های این هفته در استان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با اشاره به اعزام تیم‌های جهادی شهید رهنمون به مناطق حاشیه شهر و ویزیت خانواده ها در منازل اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی، استقرار تیم‌های پزشکی در مساجد و مدارس مقدور نیست و به همین دلیل نسبت به شناسایی بیماران و اعزام تیم‌های پزشکی به منازل اقدام می‌شود.

وی، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، قرآنی و دیگر برنامه‌های هنری را از برنامه‌های گرامیداشت در طول هفته دفاع مقدس و هفته سلامت بیان کرد و افزود: نشست‌های روشنگری و بصیرتی ویژه بسیجیان نیز در این استان اجرا می‌شود.

عیوضلو گفت: افتتاح سالن‌های ورزشی، خانه عالم، خانه محروم، برپایی ایستگاه صلواتی ماشین نویسی، اهدای کمک‌های مومنانه معیشتی به تعداد سه هزار بسته از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.

وی درباره اهمیت فضای مجازی در شرایط کرونایی گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور، اجرای برنامه‌ها در فضای مجازی و بهره بردن از ظرفیت‌های این محیط در اجرای برنامه‌ها جزو اولویت‌های اصلی سپاه ارومیه است .

وی با اشاره به تغییر روند برگزاری آیین های گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: برخلاف سال‌های قبل، هفته دفاع مقدس در سال جاری طی هر هفته به یک استان اختصاص دارد و هفته اول شهریور نیز برای آذربایجان‌غربی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، اضافه کرد: برنامه‌های گرامیداشت این هفته از امروز شنبه و با شعار "ما قوی هستیم" آغاز می‌شود.

سرهنگ عیوضلو، با اشاره به اینکه با توجه به شرایط کرونایی نقش رسانه‌ها در تبیین نقش دفاع مقدس و انقلاب اسلامی مهم و خاص است، بیان کرد: تجلیل از ۴۰ سنگر انقلاب اسلامی جزو اصلی‌ترین برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس بود که روز پنجشنبه با حضور نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و جمعی از مسوولان انجام شد و در قالب آن از هیات امنا و فعالان ۴۰ مسجد در سطح شهرستان تجلیل شد.

برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوم خرداد در کشور آغاز شده و تا ۲۲ اسفند ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha