۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۱۲
کد خبرنگار: 2087
کد خبر: 83917461
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار شاهرود: هیچ دستگاهی اجازه قطع انشعاب واحدهای تولیدی را ندارد

شاهرود-ایرنا- فرماندار شاهرود گفت: هیچ یک از دستگاه‌های خدمات‌رسان اجازه قطع خدماتی چون آب و برق واحدهای تولیدی و صنعتی شاهرود را ندارد.

 نادر فخری روز شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری ایرنا در شاهرود برای گرامیداشت زحمات خبرنگاران، با تأکید بر لزوم توجه به مجتمع های تولیدی و اقتصادی در سال جهش تولید، ابراز کرد: در صورت پرداخت نشدن هزینه خدمات ارایه شده به این واحدها، پس از سه بار اخطار فقط با هماهنگی فرمانداری اجازه قطع خدمت به آن ها صادر می شود.

وی به نقش تأثیرگذار رسانه ها به ویژه خبرگزاری ایرنا در انعکاس اخبار برای کمک به رونق تولید در کشور نیز اشاره کرد و گفت: باید رسانه ها ، کارآفرینان و مسوولان دست به دست هم دهند تا بتوان شاهد موفقیت اقتصادی و جهش تولید بود .

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه رسانه ها باید به دنبال اعتمادسازی در بین مردم باشند، اظهار داشت: یکی از راه های ایجاد امنیت پایدار مردمی، اطلاع رسانی صادقانه و آگاهی بخشی به مردم درباره خدمات دولت است.
فخری با تأکید بر اینکه دولت و نظام از یکدیگر جدا نیستند، یادآور شد: برخی می خواهند با نقد غیرمنصفانه دولت را ضعیف جلوه دهند که در نهایت بگویند نظام کارآمد نیست.
وی رسانه و تبلیعات را یکی از ابزارهای جنگی دشمنان دانست و افزود: داعش پیش از آنکه مکانی را تصرف کند، با اطلاع رسانی و تبلیغ آن را خالی از سکنه می کرد و اکنون نیز ما باید با اطلاع رسانی صحیح در برابر هجمه های دشمنان ایستادگی کنیم.
فرماندار شاهرود ادامه داد: پیشگیری و ریشه یابی معضلات اجتماعی، خود امنیتی نرم است که هزینه ای به مراتب کمتر از امنیت سخت دارد بنابراین باید با شناسایی و انعکاس نگرانی های مردمی به یافتن راهکاری مناسب برای حل آن ها پرداخت.

در این نشست برخی مشکلات خبرنگاران در تهیه اخبار و گزارش‌ها بررسی شد . 

شهرستان شاهرود با ۲۲۰ هزار تن جمعیت و حدود ۵۳ هزار کیلومتر مربع در استان سمنان قرار دارد. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha