۲۵ فروردین ۱۳۹۹، ۱۳:۱۰
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 83748823
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

زوج شاهین‌دژی هزینه سفر حج خود را به بیمارستان اهدا کردند

مهاباد- ایرنا- زوج اهل شاهین‌دژ، فیش سفر حج خود را برای کمک به بیماران کرونا به بیمارستان شهید راثی این شهرستان اهدا کردند.

مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این فیش‌ها به صورت مزایده به فروش رسیده و مبلغ دریافتی برای خرید دستگاه تنفس مصنوعی این بیمارستان هزینه خواهد شد.

اسماعیل فرحناک با بیان اینکه هم‌اکنون نزدیک به یک میلیارد ریال از طرف خیّران حوزه سلامت این شهرستان برای مقابله با شیوع بیماری کرونا به این شبکه کمک شده، اظهار داشت: مبلغ اهدا شده توسط خیران این شهرستان برای تهیه اقلام بهداشتی و موردنیاز بخش ایزوله و کادر بیمارستان و تجهیزات پزشکی هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: شهروندان و خیّران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۶۶۸۳۵ به نام مجمع خیرین سلامت این شهرستان واریز کنند.

وی اضافه کرد: موقعیت کنونی بهترین فرصت برای کمک به کادر درمان بیمارستانی است تا بتوانند با آمادگی کامل در راستای مقابله با این بیماری اقدام کنند.

شهرستان شاهین‌دژ با بیش از ۹۲ هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان‌غربی قرار دارد و بیمارستان شهید راثی با ۸۶ تخت فعال تنها بیمارستان این شهرستان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha