گروه های مقاومت در غزه یاد سپهبد سلیمانی را گرامی داشتند

تهران - ایرنا - جنبش های حماس، جهاد اسلامی و دیگر گروه های محور مقاومت در فلسطین به مناسبت شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی» از سوی نیروهای آمریکایی ها امروز (شنبه) در میدان "سرباز گمنام" غزه، تجمع کرده و یاد این فرمانده محور مقاومت را گرامی داشتند.

به گزارش روزنامه القدس العربی، گروه های فلسطینی در میدان "سرباز گمنام" در وسط غزه با برافراشتن پرچم های ایران و فلسطین و تصاویر شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» در حمایت از محور مقاومت شعار سر دادند.

پیشتر نیز جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و جهاد اسلامی و دیگر گروه های محور مقاومت در فلسطین با صدور بیانیه هایی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا را محکوم کردند.

جنبش حماس با تاکید بر اینکه آمریکا مسئول خون های ریخته شده در منطقه است، یادآور شد که سپهبد سلیمانی همواره نقش بارزی را در حمایت از مقاومت فلسطین ایفا می کرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم در واکنش به ترور شهید سپهبد سلیمانی اعلام کرد که ما با هم به مقابله این تجاوز خواهیم رفت و در مسیر آزادسازی قدس شکست و پسرفتی وجود ندارد.

رسانه های فلسطینی همچنین گزارش دادند که جنبش فتح و تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست «محمود عباس» تاکنون در خصوص شهادت سپهبد سلیمانی اظهار نظری نکرده اند.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸  نفر دیگر بامداد دیروز (جمعه) در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha