حماس به خط مشی سردار سلیمانی وفادار خواهد بود

تهران – ایرنا – " احمد عبدالهادی " نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در گفت وگوی ویژه با پایگاه خبری لبنانی " العهد" اعلام کرد که این جنبش به خط مشی سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی وفادار می‌ماند و به عنوان بخشی از محور مقاومت به مبارزه با دشمن ادامه خواهد داد.

نماینده حماس با اشاره به رعب و وحشتی که سردار سلیمانی در  جان صهیونیست ها انداخته بود ، گفت: بدون شک مطالب فاش شده ظرف چند روز گذشته در مورد شهید سلیمانی در مقایسه با شخصیت وی به عنوان یک رهبر کم نظیر در جهان همچون نقطه ای در دریا است.

وی تاکید کرد: هر یک از جبهه های جهاد و هر یک از مجاهدین راه خدا با خود داستانی در مورد این فرمانده پیشگام در سینه دارد که شجاعت و رادمردی و اقتدار در تمامی شکل های آن در او نمایان بود.

احمد افزود: شهید محور مقاومت به عنوان فرمانده تمامی صحنه ها و میدان های نبرد رسالت امت مسلمان را بر دوش کشید و بخاطر آن مبارزه کرد .با عزیزترین دارایی خود یعنی جانش از آن حمایت و محافظت کرد تا آنکه به شهادت رسید.

وی ابراز داشت: شهید سلیمانی و جمهوری اسلامی ایران خدمات بسیاری به آرمان فلسطین و گردان های شهید عزالدین قسام ارائه داده اند. شهید سلیمانی در پیشبرد توان مقاومت به ویژه در زمینه موشکی نقش بسزایی ایفا کرد. این امر از ایمان و اعتقاد وی به آرمان فلسطین و مقاومت حکایت داشت. سپهبد سلیمانی با ایمانی قوی در تمامی جبهه های نبرد به دنبال شهادت بود.

نماینده حماس در لبنان در ارتباط با پاسخ موشکی سپاه هم گفت: ایران با موشک هایش پایگاه کشوری را مورد حمله قرار داد که خود را بزرگ ترین قدرت جهان می داند . آمریکا به بهانه اینکه حمله تلفات جانی نداشته است. فرض کنیم حمله آن گونه که ادعا می کنند، تلفات جانی نداشت اما به هر حال اقتدار واشنگتن را در هم شکست و نشان داد که مقاومت هر گاه تهدید کند، به آن عمل می کند.

احمد عبدالهادی در پایان این مصاحبه به شهید سلیمانی قول داد که حماس به خط مشی او وفادار خواهد ماند و به عنوان بخشی از محور مقاومت به مبارزه با دشمن ادامه خواهد داد.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ تن دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ماه در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپاد ترور و به شهادت رسیدند.

۱۴۸۷

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha