اقدام تروریستی آمریکا خللی در راهبرد مقاومت اسلامی ایجاد نمی‌کند

تهران- ایرنا- دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: اقدام تروریستی جنایتکاران آمریکائی نمی‌تواند خللی در راهبرد  جهاد و مقاومت اسلامی ایجاد کند و این اقدام نشان از ضعف و شکست های مکر ر سیاست های آمریکا در  منطقه، خصوصا در جبهه مقاومت دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پی شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان وی خصوصا مجاهد بزرگ شهید ابومهدی المهندس، سردار سرلشکر پاسدار سیدیحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا روز جمعه با صدور پیامی اظهار داشت: شهادت پاداش تلاش‌های بی‌وقفه و مجاهدت‌های شجاعانه و مخلصانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان جهاد با دشمنان اسلام خصوصا استکبار جهانی به رهبری آمریکا بود.

وی افزود: پس از  مجاهدت‌های حدود ۴۰ ساله وی در دوران دفاع مقدس و در جبهه مقاومت بین‌الملل بعنوان فرمانده بین‌الملل مقاومت، جز شهادت پاداشی را نمی‌توان برای اخلاص و شجاعت این مجاهد و فرمانده خستگی‌ناپذیر تصور کرد.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: یقینا اقدام تروریستی جنایتکاران آمریکائی نمی‌تواند خللی در راهبرد  جهاد و مقاومت اسلامی ایجاد کند و این اقدام نشان از ضعف و شکست های مکر ر سیاست های آمریکا در  منطقه، خصوصا در جبهه مقاومت دارد و چهره تروریستی رئیس جمهور آمریکا و پنتاگون را برای همه ملت های جهان آشکارتر ساخت.
خون پاک این شهید خواب راحت نیروهای آمریکا در منطقه را آشفته خواهد کرد و ان شاءا... ثمره  خون و روح مطهر  این شهید، شکست راهبردی آمریکا در غرب آسیا و خروج آمریکا از کشورهای اسلای منطقه و افغانستان وعراق و سوریه را تسریع خواهد کرد.
صفوی گفت: محبوبیت و مقبولیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  در بین آحاد  مختلف و اقشار جامعه و ملت عزیز ایران  و از سوی  دیگر در بین جوانان  کشورهای اسلامی و آزادیخواه ، نوید بخش پیروزی های بزرگ  و قطعی  جبهه مقاومت اسلامی خواهد بود.
مشاور فرمانده کل قوا تصریح کرد: بی شک دوستداران و مجاهدان جبهه مقاومت در سرتاسر جهان این اقدام جنایتکارانه را بی پاسخ نخواهند گذاشت.
صبح امروز جمعه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.  
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.
سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی هم با تسلیت شهادت غرورآفرین سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده پرافتخار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: از ساعاتی دیگر جلسه فوق العاده شورای عالی امنیت ملی برای بررسی اقدام جنایتکارانه حمله به خودرو سردار سلیمانی در بغداد که منجر به شهادت ایشان شد، برگزار می‌شود.
رهبر انقلاب اسلامی امروز همچنین در حکمی سردار اسماعیل قاآنی را به عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصور کردند.
 در حکم رهبر انقلاب آمده است: «درپی عروجِ شهید عالی‌مقام سردار پرافتخار حاج قاسم سلیمانی رضوان الله علیه، فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار سرافراز سرتیپ اسماعیل قاآنی که در شمار برجسته‌ترین فرماندهان سپاه در دفاع مقدس بوده و در طول سالیان متمادی در نیروی قدس در کنار سردار شهید در منطقه خدمت کرده است می‌سپارم.»
 ایشان در این حکم تصریح کردند: «برنامه‌ آن نیرو عیناً همان برنامه‌ دوران فرماندهی شهید سلیمانی است. از همه‌ همکاران آن نیرو حضور و همکاری آنان را با سردار قاآنی خواهانم و توفیق و تأیید و هدایت الهی را برای ایشان مسألت می‌کنم.»

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha