جشنواره «گذر خانواده بانشاط» در همدان لغو شد

همدان- ایرنا- جشنواره «گذر خانواده بانشاط» در همدان به‎ دلیل شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی لغو شد.

در حالیکه صبح امروز جمعه شروع این جشنواره با استقبال شهروندان همدانی همراه بود، دست اندرکاران اجرایی تصمیم به لغو آن گرفتند.

شهروندان همدانی نیز با درک این تصمیم، همکاری لازم را برای جمع‌آوری ایستگاه های ورزشی جشنواره داشتند.

جشنواره بزرگ گذر خانواده قرار بود امروز به همت معاونت ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان و همکاری هیات ورزش‌های همگانی و گلف از ساعت ۸ صبح در پیاده‌راه بلوار ارم همدان برگزار شود.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهادت فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اعلام عزای عمومی از جانب رهبر معظم انقلاب باعث شد تا تصمیم به لغو این مراسم بگیریم.

پیام حیدری افزود: پیاده‌روی ۲ کیلومتری، مسابقات خانوادگی در رشته‌های ورزشی (دارت، وودبال، بهکاپ، فیریزبی، مینی گلف، هفت سنگ و اهداف پروازی) و انجام تست قند خون، دیابت و مشاوره به صورت رایگان و جشنواره غذا از جمله برنامه‌های این جشنواره بود.

ه گزارش ایرنا، بامداد امروز جمعه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.  
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha