۲۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۳۶
کد خبرنگار: 2176
کد خبر: 83590401
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش تدابیر امنیتی در فرودگاه کویت

۲۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۳۶
کد خبر: 83590401
افزایش تدابیر امنیتی در فرودگاه کویت

تهران-ایرنا- وزارت کشور کویت قصد دارد تا سیستم انگشت نگاری را در فرودگاه ها برای تمامی مسافران کویتی یا شهروندان کشورهای حاشیه خلیج فارس که از این کشور خارج می شوند به اجرا گذارد.

به گزارش روز چهارشنبه روزنامه کویتی الأنباء، وزارت کشور کویت در راستای تدابیر امنیتی بیشتر قصد دارد تا سیستم انگشت نگاری برای مسافرانی که از این کشور خارج می شود نیز اجرا شود در حالی که پیش از این سیستم انگشت نگاری برای مسافرانی بود که وارد کویت می شدند اما اکنون این سیستم برای ورود و خروج از این کشور دو جانبه خواهد بود.

یک منبع امنیتی به این روزنامه گفت که هر شهروند کویتی یا شهروند کشورهای حاشیه خلیج فارس که مانعی برای سفر او به خارج یا ورود او به کویت وجود داشته باشد بخصوص اگر از سوی دستگاه های امنیتی تحت پیگرد باشد از سفر منع خواهد شد.

بر اساس این گزارش با اجرا شدن این سیستم تمام کسانی که کویت را ترک می کنند باید انگشت نگاری شوند و به محض اینکه مسافر انگشت سبابه راست یا چپ خود را روی دستگاه قرار دهد، ضبط می شود و دستگاه امنیتی تمام تحرکات او را ضبط کرده و در اختیار تمامی ورودی ها و خروجی های کویت قرار می دهند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha