۱۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۴۹
کد خبر: 82290043
T T
۰ نفر
كویت هرگونه اعلام همبستگی با داعش را جرم اعلام كرد

تهران - ایرنا - دولت كویت اعلام كرد كه در راستای سیاست 'تشدید مبارزه با تروریسم'، هرگونه اعلام همبستگی و یا حمایت از گروه تروریستی 'داعش' از طریق رسانه ها، جرم محسوب می شود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روزنامه 'الانباء'، این اقدام دولت كویت با هماهنگی دستگاه قضایی برای افزایش مقابله با عناصر تندرویی است كه در كویت حضور دارند و زیر نظر نیروهای امنیتی تردد می كنند .
وزارت كشور كویت همچنین برای جلوگیری از ورود عناصر تندرو از كشورهای عربی حوزه خلیج فارس به كویت، تدابیری از جمله تقویت سامانه امنیتی مشترك با اعضای شورای همكاری خلیج فارس را راه اندازی كرد . همچنین هیأتی عالی رتبه از كویت با سفر به قطر با مقامات این كشور در زمینه راههای توسعه همكاریها و مبادله اطلاعات امنیتی گفت و گو كرده است .
به گزارش الانباء، منابع امنیتی كویت امروز از كشته شدن یك عنصر تروریستی تبعه این كشور از سوی نیروهای امنیتی عراق خبر دادند كه نشان دهنده ادامه سفر اتباع كویتی به سوریه و عراق و نبرد آنها در كنار تروریست های داعش و 'جبهه النصره' می باشد.
وزارت كشور كویت دیروز نیز از دستگیری یكی از نیروهای امنیتی این كشور به دلیل افكار افراط گرایانه و وابستگی به تروریستها خبر داده بود . این افسر ارشد امنیتی وزارت كشور كویت در حالی شناسایی و دستگیر شد كه مواد منفجره و ذخایر سلاح گسترده ای در اختیار داشته است . بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی كویت این افسر را از مدتها پیش تحت نظر داشته اند .
خاورم*320××1651
انتشاردهنده:مسعودجعفریان
۰ نفر

سرخط اخبار جهان