۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲:۳۶
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85477388
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

هاآرتص: حماس در هر بحرانی خیلی سریع خود را بازسازی می کند

تهران-ایرنا-روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در مطلبی بامداد چهارشنبه اذعان کرد که حماس توانمندی‌های خود را به سرعت زیاد ترمیم می‌کند و در مناطق دیگری از غزه قدرتمند ظاهر می شود.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه «الجزیره» قطر، هاآرتص افزود: عملیات اخیر نشان داد که ارزیابی و پیش‌بینی ارتش اسرائیل درخصوص زیرساخت‌های حماس درست نبوده است.

یک افسر بلندپایه صهیونیست که خواست نامش فاش نشود، به هاآرتص گفت که حماس تاکتیک جنگی خود را اخیرا تغییر داده و تمرکز بیشتر این گروه بر بمب‌گذاری ساختمان‌ها استوار است.

براساس گزارش این رسانه صهیونیستی، «اکثریت نظامیان ارتش اسرائیل بر این باورند که عملیات در جبالیا بی‌فایده است.»

جبالیا شهری در نوار غزه و استان غزه شمالی است که در ۴ کیلومتری شمال شهر غزه قرار دارد.

صهیونیست‌ها دیروز سه شنبه در غزه زیر حملات سنگین مقاومت فلسطین روز سختی را سپری کردند. ، در همین راستا، گردان های شهید عزالدین القسام در ۲ عملیات در شرق اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه، یک تانک مرکاوای اشغالگران را منهدم کردند.

رزمندگان القسام همچنین هفت نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را از فاصله صفر هدف قرار دادند.

این گروه مقاومت همچنین در عملیاتی، یک تانک مراکاوای ۴ اشغالگران را با شلیک راکت «یاسین ۱۰۵» در شرق اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه هدف قرار دادند که در نتیجه سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.

گردان های القسام همچنین یک دستگاه بولدوزر اشغالگران را با شلیک یک راکت یاسین ۱۰۵ در اطراف مسجد هارون در شرق شهر رفح هدف قرار دادند و منهدم کردند.

القسام همچنین اعلام کرد رزمندگانش با خمپاره خودروهای نظامی اشغالگران صهیونیست را در شرق اردوگاه جبالیا هدف قرار دادند.

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha