۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۹:۲۵
کد خبرنگار: 1168
کد خبر: 83528866
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کف‌پوش سالن غدیر ارومیه برای تیم فوتسال افغانستان مشکل‌ساز شد

ارومیه- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان گفت: بازیکنان این تیم به بازی کردن بر روی کف‌پوش چوبی عادت ندارد و کف‌پوش سالن غدیر ارومیه اجازه ارائه بازی روان را از شاگردانم گرفت.

عبدالرزاق مومراک / Abdolrazag momrak/ روز چهارشنبه پس از باخت ۶ بر ۲ تیمش مقابل تیم ملی ازبکستان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تیم ما همواره بر روی کف پوش پی وی سی تمرین کرده ولی کف پوش سالن غدیر ارومیه چوبی است و روی آن را رنگ کرده اند.

وی بیان کرد: در جریان هر مسابقه ای دیدارهای اول بسیار سخت و دشوار هستند و این امر برای تیم ما هم اتفاق افتاد و توانستیم از موقعیت های به دست آمده نهایت استفاده را ببریم.

وی ادامه داد: بازیکنانم تجربه بازی در چنین مسابقات سنگین و مهمی را ندارند ضمن اینکه اغلب گل های دریافتی ما بر روی اشتباهات فردی به وقوع پیوست و تیم حریف کار تاکتیکی خاصی انجام نداد.

سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان گفت: دفاع تیم ازبکستان بسیار خوب عمل کرد و اجازه هنر نمایی به خط حمله ما نداد در حالی که می توانستیم نتیجه بهتر از این مقابل ازبکستان کسب کنیم.

مومراک افزود: نتیجه شکست این دیدار را به فراموشی می سپاریم و برای بازی های بعدی خود مقابل نپال و تاجیکستان برنامه دیگری داریم.

وی در خصوص روی آوردن این تیم به سیستم پنج صفر در دقایق پایانی دیدار با ازبکستان افزود: این سیستم برای جبران گل های خورده در دقایق پایانی بود و از اینکه بازیکنانم جرات بازی کردن با این سیستم را داشتند خوشحالم زیرا توانستیم با این روش به گل نیز برسیم.

مرحله مقدماتی فوتسال مردان آسیا از امروز /چهارشنبه/ تا سوم آبان ماه امسال با حضور تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال، افغانستان، ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در ارومیه برگزار می‌شود.

طبق قرعه‌کشی تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال و افغانستان در گروه اول و تیم‌های ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در گروه دوم به رقابت می‌پردازند.

در نخستین روز این مسابقات از ساعت ۱۳ امروز چهارشنبه/اول آبان‌ماه/ تاجیکستان با ۶ گل نپال را شکست داد و ازبکستان با نتیجه ۵ بر ۲ افغانستان را از پیش رو برداشت ضمن اینکه دیدار تیم های ملی ایران و ترکمنستان هم اکنون آغاز شده است.

ساعت ۱۳ روز پنج‌شنبه دوم آبان‌ماه افغانستان با تاجیکستان، نپال با ازبکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ترکمنستان ساعت ۱۸ رقابت می‌کنند و در روز پایانی دور مقدماتی، جمعه /سوم آبان/ نپال با افغانستان ساعت ۱۳، ازبکستان با تاجیکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ایران ساعت ۱۸ دیدار خواهند کرد.

چهار تیم برتر این مسابقات جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۰ مردان آسیا که اسفند امسال در کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد را کسب می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha