۱۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۱۰
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 83429563
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جوانگرایی در جامعه از کار تشکیلاتی شروع می‌شود

۱۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۱۰
کد خبر: 83429563
جوانگرایی در جامعه از کار تشکیلاتی شروع می‌شود

قزوین - ایرنا - مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: جوانگرایی در جامعه زمانی محقق می‌شود که ابتدا جوانان به سمت کارهای جمعی و تشکیلاتی را شروع کنند.

سجاد سالک روز چهارشنبه در نخستین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و جوانان استان قزوین افزود: جوانگرایی بخشنامه‌ای و مانند قرص و آمپول نیست که یک‌شبه محقق شود، بلکه باید این اراده ابتدا در خود جوانان و سپس در مسئولان جامعه ظهور یافته و بسترهای آن فراهم شود.

وی افزود: وقتی یک جوان می خواهد پست و سمتی بگیرد آن قدر مانع پیش پای وی گذاشته می شود که در نهایت محقق نمی شود و این نگاه و دیدگاه تنگ نظرانه باید در جامعه اصلاح شود.

سالک به نبود اعتماد به نفس در جوانان اشاره کرد و گفت: گاهی اوقات دیده می شود که جوان ما در میدان رقابت‌ها به علت نبود اعتماد به نفس کنار گذاشته می شود و این موضوع باید توسط خود جوانان تقویت شود.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان کشور راه جوانگرایی را به دور از بوروکراسی عنوان کرد و اظهار داشت:  ما باید تلاش کنیم که از روزمرگی به دور باشیم و اگر در مسیر بروکراسی برای تصدی جوانان بلاتکلیف بمانیم هرگز نخواهیم توانست اهداف مورد نظر را محقق سازیم.

سالک خاطرنشان کرد: جوان باید ساختار اداری و سیاسی جامعه را احیا کرده و به عنوان روح تازه در رگ‌های جامعه جاری شوند و هرگز نباید با کارشکنی و مانع تراشی کاری کنیم که جوان امروزی ما همان راه گذشته را در پیش بگیرد.
۹۹۲۵*۶۰۱۲

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha