۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۱۵
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 83409568
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورزش صبحگاهی با صبحانه سالم در بوستان‌های سمنان برپا می‌شود

سمنان- ایرنا- سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: طرح ورزش صبحگاهی همراه با صبحانه سالم در بوستان‌های سمنان اجرا می‌شود.

عباس بابایی روز چهارشنبه به خبرنگاران در سمنان ابراز داشت: این طرح از شنبه ۵ مرداد ساعت ۶ و نیم صبح در بوستان شقایق آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: ورزش صبحگاهی از شنبه تا جمعه به ترتیب در بوستان‌های شقایق، آبشار، هشت شهریور، کدیور، گل کوکب، کوشمغان و فیض، همراه با صبحانه سالم برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری ورزش صبحگاهی نشاط و شادابی را در میان شهروندان افزایش می‌دهد، گفت: این امر در ارتقای کیفی فعالیت‌های روزانه نقش مستقیمی دارد.

بابایی اظهار داشت: در پایان هر ماه به شرکت‌کنندگان جوایز ارزنده‌ای شامل یک دستگاه دوچرخه و ۲۰ گرمکن ورزشی اهداء می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: رویکرد مثبتی در شهرداری و شورای اسلامی شهر سمنان نسبت به ورزش، به ویژه ترویج ورزش‌های همگانی وجود دارد و مجموعه مدیریت شهری سمنان اقدامات مثبتی را در این حوزه در دستور کار دارد.

افزایش نشاط عمومی با ورزش صبحگاهی

بابایی، هدف از برگزاری ورزش صبحگاهی را افزایش نشاط عمومی، ارتقای امید اجتماعی و سلامت، توجه بیشتر به ورزش همگانی و نقش ورزش صبحگاهی در سلامتی و تشویق مردم به تحرک و ورزش دانست.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با ابراز امیدواری از اینکه روزی ورزش مفرح صبحگاهی به صورت منسجم و منظم، با حضور اکثر شهروندان برگزار شود، اظهار داشت: عمده‌ترین ثمره ورزش دستیابی به سلامت جسمی و روانی است و ورزش صبحگاهی حتی با انجام چند حرکت ساده می‌تواند نقش بسیار مهمی در نشاط و شادابی شهروندان داشته باشد.

ورزش صبحگاهی با مشارکت سازمان فرهنگی اجتمماعی و ورزشی شهرداری سمنان، اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان و هیات ورزش های همگانی شهرستان سمنان برگزار می‌شود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر برای شرکت در ورزش صبحگاهی می‌توانند با شماره ۰۹۱۹۷۹۷۹۸۵ تماس بگیرند.

۷۳۴۲/‏۶۱۰۳

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها