۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۵۳
کد خبرنگار: 1368
کد خبر: 83333683
T T
۸ نفر
خدمات  دهی اتوبوسرانی و قطار شهری  اصفهان به راهپیمایان روز قدس رایگان است

اصفهان- ایرنا- ناوگان حمل و نقل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه و خط یک قطار شهری اصفهان در روز قدس به صورت رایگان به راهپیمایان روزه دار خدمات رسانی می کنند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: امسال نیز شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با هماهنگی کامل همگام با مردم اصفهان علاوه بر حضور در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس، به صورت رایگان به راهپیمایان روزه دار خدمات رسانی می کند.


قدرت افتخاری افزود: حدود ۶۰۰ دستگاه اتوبوس با همکاری بخش خصوصی از میدان ها و خیابان های اصلی شهر حرکت و راهپیمایان را برای حضور در محل تجمع واقع در میدان امام خمینی (ره) منتقل می کنند.


وی ادامه داد: تمامی ناوگان اتوبوسرانی اصفهان در این روز بزرگ فعال بوده و از ساعت ۹ صبح به سمت میدان امام (ره) و پس از پایان مراسم تا ساعت ۱۴ در مسیرهای برگشت به صورت رایگان خدمت رسانی خواهند کرد.


مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه مسیرهای بازگشت اتوبوس ها را خیابان امام خمینی (ره)، میدان جمهوری اسلامی، کهندژ، رهنان، میدان استقلال، خانه اصفهان، میدان ارتش، سپاهان شهر، میدان ازادی، هزار جریب، شهرک امام حسین (ع)، زینبیه، پارک لاله، میدان قدس، ملک شهر، شهرک ولی عصر، گلستان و پزوه عنوان کرد.


وی خاطرنشان کرد: خط یک قطار شهری اصفهان نیز در روز قدس از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه عصر آماده خدمت رسانی رایگان به شهروندان است.


شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با ۷۰۰ دستگاه اتوبوس شهری در ۱۰۷ خط اتوبوسرانی در اصفهان و حومه فعالیت دارد.


به گزارش ایرنا، از ساعت ۲۴ پنجشنبه توقف هرنوع وسیله نقلیه در طول خیابان حافظ، خیابان سپه، خیابان استانداری و خیابان نشاط ممنوع خواهد بود.


محل پارک اتوبوس های عمومی نیز خیابان میرداماد، خیابان شمس آبادی و خیابان نشاط در نظر گرفته شده است.


پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان به شهروندان توصیه کرد به علت کمبود ظرفیت پارکینگ ها از ناوگان حمل و نقل عمومی، مترو و بی آر تی استفاده شود.


همچنین محدودیت های ترافیکی روز قدس از ساعت ۶ صبح روز قدس در مسیرهای اعلامی از سوی پلیس راهور اصفهان اعمال می شود و نیروی انتظامی در صورت توقف خودروی شهروندان در این مسیرها، نسبت به انتقال خودرو به پارکینگ اقدام خواهد کرد.


۶۰۲۲/‏‬ ۷۱۳۵

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha