۱۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۵:۴۰
کد خبر: 83023844
T T
۰ نفر
بجنورد رقابت های فوتوال ساحلی جوانان را میزبانی می كند

بجنورد- ایرنا- رئیس كمیته فوتوال خراسان شمالی گفت: رقابت های قهرمانی فوتوال ساحلی جوانان زیر 20 سال كشور به میزبانی بجنورد هفته آینده برگزار می شود.

رضا ابراهیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات كشوری فوتوال ساحلی جوانان زیر 20 سال در محل زمین های ساحلی شهربازی بجنورد، هفدهم و هجدهم شهریورماه برگزار می شود.
وی افزود: تا كنون 23 تیم از 17 استان كشور برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی كرده اند.
ابراهیمی با اشاره به اینكه فوتوالیست های ایران در سطح آسیا همواره صاحب مقام و عنوان بوده اند گفت: هدف از برگزاری این رویداد ورزشی، ارتقای توان بازیكنان این رشته در سطح كشور است.
رئیس كمیته فوتوال خراسان شمالی با اشاره به اینكه داوری این رقابت ها بر عهده داوران خراسان شمالی است اظهار داشت: نخستین دوره داوری فوتوال كشور در سال 93 به میزبانی بجنورد برگزار شد و این استان در این رشته پتانسیل های فراوانی دارد.
ابراهیمی گفت: بازیكنان خراسان شمالی نیز توانمندی بالایی دارند و فوتوالیست های بزرگسال استان عنوان قهرمانی كشور را در سال های گذشته از آن خود كرده اند.
وی خاطرنشان كرد: 2 بازیكن استان هم برای حضور در رقابت های تایلند انتخاب شدند اما به عللی نتوانستند در آن مسابقات شركت كنند.
رئیس كمیته فوتوال خراسان شمالی افزود: كمیته فنی، نفرات منتخب این رقابت ها برای حضور در اردوی تیم ملی جوانان و امید انتخاب می كنند.
خراسان شمالی 100 فوتوالیست دارد.
7185/ 6042

سرخط اخبار استان‌ها