۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲
کد خبر: 82332916
T T
۰ نفر
محموله كالای قاچاق لوازم خانگی در میاندوآب توقیف شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب گفت: محموله كالای قاچاق لوازم خانگی در این شهرستان توقیف شد.

سرهنگ حسن شیخ نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی كسب اخبار واصله مبنی بر قاچاق كالا، كنترل محورهای مواصلاتی شهرستان میاندوآب در دستور كار ماموران انتظامی میاندوآب قرار گرفت.
وی اظهار كرد: با كنترل محورها، ماموران پاسگاه انتظامی شبیلو به یك دستگاه وانت آریسان مشكوك شده و آن را متوقف می كنند.
سرهنگ شیخ نژاد گفت: در بازرسی از این خودرو 2 هزار و 102 قلم انواع لوازم خانگی خارجی آشپزخانه به ارزش 90 میلیون ریال كشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی میاندوآب بیان كرد: راننده خودرو و یك نفر سرنشین آن در بازجوئی های صورت گرفته اعتراف كردند كه این كالاها را از شهرهای مرزی بارگیری كرده و قصد انتقال آن به شهرهای عمقی كشور را داشتند.
وی اضافه كرد: در این ارتباط یك دستگاه خودرو توقیف و متهمان با تشكیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ شیخ نژاد فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب به شهروندان توصیه كرد كه هرگونه قاچاق كالا و كالای غیرمجاز را در اسرع وقت به مركز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
وی اظهار كرد: برخورد با قاچاقچیان كالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه در سال 95 اولویت كاری نیروی انتظامی است و پلیس اجازه چنین كاری به سودجویان را نخواهد داد.
به گزارش ایرنا، شهرستان میاندوآب یكی از محل های مهم گذر كالاهای قاچاق از مناطق مرزی جنوب آذربایجان غربی و استان كردستان به شهرهای عمقی كشور به شمار می رود.
میاندوآب با 260 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و 155 كیلومتری ارومیه مركز استان و در مسیر ارتباطی استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و كردستان واقع شده است.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاكزاد

سرخط اخبار استان‌ها